Jaro je definitivně tady, samá pozitiva, hurá!
Mám v neděli taky asi rande… no, raděj zatím bez komentáře.
Zato vám sem zkopíruji, co jsem v pátek zažila s dlouhodobým ctitelem Pepou - to má za to!
Má prý novou přítelkyni, už uvažují o společné stavbě domku… a stále se mě ptal, co já, jestli s někým chodím…
No klasicky mu vyrostl pindík. Stejně ale nechápu, proč mě stále kontaktuje, chce pomáhat a vyprávět o nové partnerce.
A je o 11 roků mladší než já, ta holka teda. Bezdětná.
Chodila bych nakupovat s 20% přirážkou, kdyby mi slíbili, že nebudu nikde čekat.“
Mám to taky tak!
Takže popíšu svůj zážitek. Vyhlédla jsem si v Ikei sedačku. Původně jsem si ji chtěla nechat dovézt, nemám partnera a sama bych to neměla jak naložit.
Nicméně, dobrý kamarád mně nabídl odvoz – má možnost vypůjčit si náklaďáček.
Říkám, hurá, ušetřím, Ikea je 50 km.
V pátek v 5 hodin odpoledne jsme vyrazili.
Na parkovišti (v Brně) už nám to bylo divné, odkud se berou ty davy.
O slevách jsme nic netušili!! Jinak bychom tam nejeli!!
No nic, uvnitř se to celkem dalo. Zakoupila jsem sedačku za 7 tisíc, vybrané potahy za 4 tisíce už byly vyprodané, říkala jsem si nevadí, pro ty můžu zajet později osobákem. Dostala jsem tedy 20%ní slevu a bylo nám řečeno, že zboží si musíme vyzvednout ještě tentýž den, jinak sleva neplatí!
Odjeli jsem tedy do několik km vzdáleného skladu ve Slatině.
Bylo 8 hodin večer, vystáli jsme si asi hodinovou frontu jen na převzetí zakázky. Skladnice se nás úplně zdeptaně ptala, jestli bychom nemohli přijet jindy. Říkám, nemohli, máme vypůjčenou dodávku. Ptám se, jak dlouho asi budeme čekat. Jen zoufale pokrčila rameny.
Čekali jsme, čekali, čekali… přicházeli noví a noví lidé, kteří už tam byli ráno, dopoledne, odpoledne… a stále neměli své zboží. Oficiálně měli zavírat 22:30.
Svůj zaplacený gauč jsem dostala ve 2 hodiny ráno!! Čili po 6 hodinách čekání.
Pochopitelně jsem si stěžovala, ale nebylo mi to nic platné. Na moje námitky, že to organizačně naprosto nezvládli, jsem se dozvěděla, že tato akce „20% sleva na veškerý sortiment“ probíhala ve všech zemích a přišlo 5 – 6 x více zákazníků než normálně.
V Česku přišlo 30 x více zákazníků. Češi prý holt milují slevy, bylo mi řečeno.
Ikea nikdy více!!!