Já zase nesnáším, že se vyrábí věci tak, aby nevydržely. Něco si koupím a pak už se o to musím starat, věnovat tomu spoustu času na údržbě, reklamacích, výměnách, stížnostech. Mě to nebaví, nechci aby si mě hloupý věci takhle otročily.
Mám nový boty, čtyři měsíce, značkový právě proto, že nechci kupovat levný, chtěla sem něco kvalitního. A teď se rozpáraly na špičce, to znamená že sou úplně k ničemu. Musím se teda zabývat výměnou, reklamací a přemýšlet, co budu nosit do té doby, než se tohle vyřeší, případně si koupit nový šunty, u kterých nastane za chvíli stejný problém.
To stejný s reprákama. Mám je půl roku, kupovala sem "kvalitní", velký, s tím, že je budu mít na dlouho. Po půl roce přeskakuje zvuk, v jednom repráku chvílema nejede. Takže je musím vzít, odnýst do servisu, nebo u výrobce uplatňovat reklamaci. Jenomže já nemám auto, těžko ty bedny budu někam tahat. A už mám o problém navíc.
Já si klidně i za tu kvalitu připlatím, jenomže jak vidím, všecko je nanic. Přeju si, aby mě věci neobtěžovaly tím, že nefungují jak mají. Už si nechci koupit mikinu, ke které za tři měsíce musím kupovat odstraňovač žmolků
Jsem taky nespokojený spotřebitel. Zatímco lítáme do vesmíru a dobýváme mořský hlubiny, nikdo není schopný vyrobit boty, který by vydržely několik let.