Re: Individuální vzdělávací plán pro dítě v MŠ
Lvice, řešila jsem letos zřejmě podobnou situaci. Říjnová dcera (nevím, jestli je nadaná, geneticky má dispozice, zatím je jen velmi tvrdohlavá
) se dostala do mš před třetími narozeninami, vše ok (měla za sebou rok v jeslích). Letos v září jsem zjistila, že se celá její loňská třída posunula a dcerka je znovu v nejmladších spolu se třídou nováčků. Celé září malá kňourala, rozhodla jsem se, že to měsíc zkusím vydržet. Nezlepšilo se to a dcerka mi řekla, že ji někdy pí. učitelka pouští za kamarádkou do starších na činnosti, "abych dala pokoj". Šla jsem za pí. učitelkou a poprosila, zda by to šlo řešit nějak systémově. Pí. učitelka se nejdřív trochu ošívala, ale nenechala jsem se odradit (dcerka je mou učitelkou asertivity
) a domluvily jsme se, že administrativně je dál v nejmladších, prakticky celodenně v prostředních. Školku opět bere, někdy se i těší, zcela ustalo kňourání.
Jaké problémy u vás nastaly? Pokusila bych se toto vzít jako argument - problémy nechceš ani ty, ani školka, klid a pohoda je k nezaplacení. Administrativní řád může být někdy doplněn lidským přístupem a nápadem...
Držím vám pěsti!
Odpovědět