Kromě toho, reklama ti nic nevnucuje, reklama tě upozorňuje na existenci něčeho a dodává k tomu falešnou "přidanou hodnotu". Ty se na základě této "hodnoty" rozhoduješ, jestli pro tebe daný výrobek má nebo nemá "cenu". Lucie ví prd o mechanismech, které na ni používají kreativci a markeťáci. Takhle ona neuvažuje. On tak totiž neuvažuje skoro žádný zákazník, jen na každého platí něco trochu jiného.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.