15.5.2013 22:09:07 Bez_Nicku
Re: Mickey
Leviticus 18 kap.
21 Nedopustíš, aby někdo z tvých potomků byl přiveden v oběť Molekovi(l). Neznesvětíš jméno svého Boha. Já jsem Hospodin. (l) Zákaz lidských obětí. Hebrejský výraz je spojením souhlásek od melek = král a samohlásek od bóšet = hanba, tedy = Král hanby (označení modly); obvyklá výslovnost Moloch vychází z řecké obměny jména (sr Lv 20:2 aj.). ([ Lv 20:2 Dt 18:10 :: 2Kr 21:6 Ž 106:37 Jr 7:31])
22 Nebudeš obcovat s mužem jako s ženou. Je to ohavnost. ([ Lv 20:13 :: Gn 19:5 Ř 1:27 1K 6:9])
23 Nebudeš obcovat s žádným dobytčetem a neznečistíš se s ním. Ani žena se nepostaví před dobytče, aby se s ní pářilo. Je to zvrhlost. ([ Lv 20:16 Ex 22:18 Dt 27:21])
24 Ničím z toho všeho se neznečišťuj, neboť tím vším se znečišťují pronárody, které před vámi vyháním. ([: 2Kr 17:15])
25 Jimi byla znečištěna země. Proto jsem ji ztrestal pro její nepravost a ona vyvrhla své obyvatele.
26 Vy tedy dbejte na má nařízení a na mé řády, ať se nedopustíte žádné z těchto ohavností, ani domorodec, ani ten, kdo přebývá mezi vámi jako host.
27 Všech těchto ohavností se totiž dopouštěli mužové této země, kteří byli před vámi, takže země byla znečištěna.
28 Nebo i vás země vyvrhne, kdybyste ji znečistili, jako vyvrhla pronárod, který byl před vámi. ([ Lv 20:22])
Římanům 1
18 Boží hněv se zjevuje z nebe proti každé bezbožnosti a nepravosti lidí, kteří svou nepravostí potlačují pravdu.
24 Proto je Bůh nechal na pospas nečistým vášním jejich srdcí, takže zneuctívají svá vlastní těla;
26 Proto je Bůh vydal v moc hanebných vášní. Jejich ženy zaměnily přirozený styk za nepřirozený
27 a stejně i muži zanechali přirozeného styku s ženami a vzplanuli žádostí jeden k druhému, muži s muži provádějí hanebnosti a tak sami na sobě dostávají zaslouženou odplatu za svou scestnost.
Zjevení 22
15 Venku zůstanou nečistí, zaklínači, smilníci, vrahové, modláři – každý, kdo si libuje ve lži.
V Leviticu šlo o Mojžíšův zákon, který byl dán pro Izrael a ne ostatní národy. Nicméně v. 24 a 25. ukazují, že toto byla věc, která Bohu velmi vadila i u těch pohanských národů. Vlastní zákaz homosexuality je ve v 22.
V Římanům 1 se mluví o homosexualitě (v. 26 a v. 27.) obecně, ať ji provádí kdokoli. Nejen Izraelci, ale příšlušník kteréhokoli národa (tj. pohan).
Ve Zjevení v 22. kapitole jsou zmiňováni ti, kteří budou vyloučeni z Božího království. Krom vrahů, modlářů a lhářů jsou zmíněni i smilníci. Smilstvo obvykle označoval styk s ženou, kdy dotyční nebyli manželé. Zpravidla z toho byli vyloučeni cizoložníci, což se ve SZ bralo jako hřích závažnější než smilstvo. Ale lze to chápat i šířeji, styk neoddaných vč. cizoložstva, krvesmilstva (opět, zde ve SZ posuzováno tvrději než smilstvo dvou neoddaných), styku se zvířaty a klidně tam můžeme započítat i homosexualitu. Smilstvo v širším pojetí zahrnuje i pornografii a masturbaci (sebeukájení). Výraz pro smilstvo je porneia, výraz pro prostitutku je porné, takto z řečtiny máme tu pornografii.
K té homosexualitě by šlo najít odkazů více, jak ve SZ, tak i NZ.
Uvedné místo z Přísloví jistě platí. Ale nejde přece argumentovat tím, že homosexualita není tak zlá, protože to není krádež ani vražda. Z výše uvedených míst v Bibli je naopak patrné, že patří mezi ty nejzávažnější hříchy. Ale i např. krádež, která je méně závažná než vražda, tak přece nemůže říci, že krást je v pořádku, protože vraždit je horší.
Homosexualita je před Bohem velmi závažným hříchem. Ve skutečnosti je sama soudem, ji praktikuje, tak tímto sám na sobě zakouší Boží soud. Ten spočívá v tom, že Bůh člověka ponechává v jeho vlastním zlu. Člověka ovšem neničí Bůh, ten ho chce zachránit. Člověka likviduje jeho vlastní hřích a Satan a jeho démoni, kteří skrz hřích mají možnost v životě člověka pak působit. Ne každý hřích automaticky znamená okamžité pozvání démonů. Ale homosexualita to s sebou nese. Člověk pak žije s "přáteli", zlými duchy, kteří se ho snaží všemožně zničit, např. pudí k sebevraždě, sebepoškozování a nutí, aby ten hřích stále znovu dělal.
V Ježíši Kristu Bůh nabízí vysvobození i z těch nejhorších hříchů a ohavností, jako je homosexualita a další, např. zneužívání dětí, incest, sex se zvířaty, vražda atd. Rozhodující není míra svázanosti dotyčného hříchem, ale to, aby dotyčný se rozhodl k Bohu volat, uvěřil ve jméno Ježíše Krista a nechal se od Boha plně osvobodit. Pána Ježíše následovaly i nevěstky, odpustil cizoložné ženě, o Marii Magdaléně čteme, že z ní dříve vyhnal 7 démonů.
Marek 16:9 Když Ježíš ráno prvního dne po sobotě vstal, zjevil se nejprve Marii z Magdaly, z níž kdysi vyhnal sedm démonů.
Této dříve démonicky svázané ženě se zjevil jako první po vzkříšení, dříve než apoštolům.
Když jsem přemýšlel o Mickey, tak jsem si uvědomil, jak nesmírně ji Bůh miluje, přestože se ona tomu zatím brání. Různé démonické tlaky, nesvobody, nutkání a vše zlé, o čem ani nepsala, co ji ale trápí, z toho ji Bůh chce vysvobodit. Bylo by škoda, kdyby nevyužila té možnosti.
Odpovědět