Re: ZŠ Strozziho - Invalidovna P8
Děkuji za reakci.
Nemohu popsat co přesně synovi je,když zatím nemám od lékařů zprávu. Prozatím navštěvujeme logopedii a Dys-centrum a následně jsme po návštěvě pedag.-psych.poradny odkud nás poslali foniatrii. Vzhledem k tomu, že nastupovat do zš bude cca za 10 měsíců mi bylo řečeno, že jeho vývoj se může ještě dramaticky změnit. Tedy poradnu musíme absolvovat ještě jednou.
Upřesňuji - žádný syndrom ani mentální postižení nemáme, prozatím jsme před vyšetřením foniatrické paměti.
Je mi líto, když Vy jistě jako máma napíšete tato slova -
P.S. Není úplně nejlepší prezentace sebe sama, když na jedné straně uvádíš, že Tvůj syn má potíže a na druhou stranu se bojíš, aby ve třídě nebyly další děti s potížemi. (Přijde mi to poněkud ve stylu: můj syn má právo brzdit ostatní, ale nedej bože, aby brzdil někdo jeho.)
Myslím, že každá milující máma chce to nejlepší, pro své dítě. Pochopitelně nechci aby moje snaha se se synkem učit byla dávána vniveč laxností jiných rodičů. A snad je nadmíru jasné, že já svým přístupem a zájmem se budu snažit synovi pomáhat tak aby on nebrzdil nikoho kolem. Co se postižených dětí týče. Osobně jsem se angažovala ve sdružení pro děti s Dawn. syndromem a i vadami které absolutně ochromily naprosto jejich pohyb a myšlení. Vím co znamená tolerance. Ale vím také co znamená lenost a nezájem rodičů o školní docházku a přípravu dítěte.
Snad jsem sebe syna a svůj přístup definovala a specifikovala dost detailně a srozumitelně.
Odpovědět