14.8.2014 18:50:55 Yuki 00,03,07
Re: školy pro nadané děti
monotematickej není, to jefakt, je to hlavně geologie, geografie, mineralogie, matematika, u druhýho je to obdobný, tam matematika ustoupila historii a technice, konstrukcím
ale přestože nebyl ani jeden monotematický, mentálně byli někde úplně jinde než vrstevníci a nerozuměli si s nima nikdy, ani ve školce, ani ve škole (běžné)
a stejně jako nevidím důvod, proč by se měl denně člověk s vš titulem vykecávat s metařem cesty, tak nevidím dlvod, proč by se měl denně nuceně bavit kluk se zájmem o matematiku a přírodní vědy s klukem bez zájmu o vědění, jen proto, že je jim oběma 7 let? to je blbý důvod
jasně, potkají se, pokecají, pokud mají náladu a najdou společný téma, neznamená to dokonce ani to, že si jeden druhýho nemůže vážit, ale prostě si nemají o čem povídat
a ani to nemusí být takový extrémní rozdíl, v zaměstnání taky jsou spolu lidi na stejné úrovni a ne ve stejným věku, tak proč do toho nutit děcka?
já naopak podporuju to, že děcko nezprůměruje, nezapadne mezi šeď a snaží se i dál dokázat, že má na víc.
Já totiž narozdíl od tebe nehledám, proč to dělat, já nevím, proč bych to dělat neměla
Odpovědět