1.1.2015 16:25:01 Z+2
Re: 14 dní bez školy
To je na učiteli. Netuším co je jeho cílem. Asi záleží na té, které látce. U znalosti písmenek můžu pokračovat pokud ho zná 100 procent třídy. U vodstva Jižní Ameriky, pak když ho 100 procentně zná nejlepší.
Neexistuje jednoduchý obecný recept, ale je třeba rozumně volit. Daleko za rozumnější přístup než dát všem deset příkladů na sčítání do 5, ve chvíli kdy to neumí Pepíček, považuji to dát za úkol Pepíčkovi, ale Marušce dát za úkol si procvičit psací M a Evičku nechat bez DÚ. Případně je nechat dodělat co ve škole nestihli.
Škola není to jediné čím mají děti vyplněný život a tak se mi zdá zbytečné je jí ještě zbytečně zaměstnávat. Zvlášť tehdy, kdy jim to nic nepřinese.
Odpovědět