21.4.2016 18:11:04 Surprise
Příspěvek na školní pomůcky - realita v praxi
Dobrý den,
prosím o názor nejen učitelky prvních tříd, ale i ostatní. Třeba to už někdo řešil.
Existuje nějaký pokyn, jak v praxi v prvních třídách využívat školní pomůcky, které byly pořízeny z příspěvku daného magistrátu a přiděleny jednotlivým žákům?
Konkrétně případ s pastelkami - dítěti bylo vytknuto p. učitelkou, že v rámci hodiny nemá v penálu pastelky, které byly pořízeny na začátku školního roku z příspěvku magistrátu a škola z těchto peněz nakoupila konkrétní pomůcky. Dále se to vztahovalo na ořezávátko i gumu na gumování.
Podotýkám, že zrovna tyto pomůcky nebyly vybrány příliš kvalitně - ořezávátko neořezává pořádně, guma je obyč, ale funkční(dítě si ji vyměnilo v průběhu školního roku za barevnou s obrázkem), pastelky jsou způlky již vymalované, navíc se skutečně hodně lámou, a dítěti se s nimi nemaluje příliš dobře.
Pastelky pořízené z peněz magistrátu a pořízené školou dítě používá příležitostně, má je doma na domalování, nikomu jsme je nevěnovali, ani s nimi nic jiného neprovedli. Jen už nejsou takové jako na začátku roku. Dítěti jsme koupili nové, které mu vyhovují víc, a lépe se mu s nimi pracuje(lépe se drží, mají víc barev a jsou sytější).
Zajímalo by mě, zda je to skutečně takový problém, jak dnes dítěti p. učitelka demonstrovala v průběhu vyučování.
Díky
.
Odpovědět