V návaznosti na předchozí téma,kde se zminovalo cestování s batolaty na 2.konec světa:
naši mladí se nedávno vrátili ze své svateb.cesty, z Dominikány. Původně zařizováno z ekonom.důvodů přes agenturu Neckermann,ale přišel krach ck Thomas Cook a bylo po hehe,alespon to tak vypadalo,jelikož tato agentura je na ně dál navázána.Naštěsstí ale jim tato agentura posílá peníze až týden před odletem,takže mladí o své peníze nepřišli,agentura jim je mohla vrátit zpět,protože v době krachu ck je ještě naštěstí měla na svém účtu.
Tak následovalo nové pátrání a objednávání už přímo hotelů v dominikáně,byť to bylo o pár tisíc dražší,povedlo se,letenky syn zařídil samostatně s air France.Takže nakonec se vše povedlo zařídit a odletěli.
Cesta tam naštěstí ok.
Ovšem cesta zpět - trvala neplánovaně 2 noci, místo přímého letu do Paříže a dál s přestupem do Phy tak přistáli po pár hodinách v kanadě na ostrově st.john,protože v letadle zkolaboval cestující(srdce); dalších 5 hodin museli všichni zůstat na ploše v letadle,než se bude vědět,co s těmi 200 cestujícími dál bude.
Z tech. a org. důvodů rozvezli nakonec všechny cestující do hotelů kolem,stravu a ubytko platilo air france no a za dalších 24 hodin konečně vzlítli.Směr Paříž.Původně zakoupené letenky tedy byly k ničemu a tak opět air france v paříži zajistilo ubytování v hotelu vč. stravy do dalšího odletu do Prahy,který byl další den.
Největší radost po přistání měli naši mladí radost z toho,když konečně od vzletu z Punta Cany po několika dnech uviděli svůj kufr! Celou tu dobu tedy museli cestující vystačit s tím, co měli v přiručních zavazadlech na palubě,teda kartáčky a pastu na hotelech obdrželi vždy.
Toto absolvovat si opravdu nedovedu představit s batoletem či dokoncem miminem,kteří na palubě byly samozřejmě také.
Velké problémy měli cestující- češi-,kteří jeli do dominikány s cestovkou, exim tours, někteří byli prý jazykově zcela nevybaveni,jasně,spoléhaly na ck,ale dlouho trvalo,než se s někým z ck vůbec spojili a dostali další pokyny.Narozdíl třeba od našich mladých,kteří si to zařizovali přímo s air France,kdy včas frantíci vždy poslali synovi smsky co a jak kdy bude, kam se má dostavit,kdy co letí.Tyto info dovolenkářům přes ck zcela chyběly.
Jsem si při tomle,když to mladí vyprávěli, vzpomněla třebas na zufi tady,jakože když na jistotu,tak jedině s ck
Tak to byla jen taková příhodička k oživení jinak vážných témat zde,jako jsou důchodci, chudí a otrava s kupováním dárků