| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Základní školy

  (?)
[<<Předchozích 20] Názory 2130 z 7917  [Dalších 7887 >>]
Vítr z hor 100046
12.2.2024 17:23:35
Fed, no jo vlastne. Ptala jsem se tam na prestup pro holky - na tu sestiletou jazykovou vetev (umeji jazyk), kdyz jsem pred nejakou dobou uvazovala o stehovani zpatky do Prahy. Mely by to blizko. Ale nakonec me to moc neoslovilo (mj. co s tim dal, navic jsme se taky nestehovali).
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 39806
12.2.2024 16:20:46
zasjaj, oh, kéž bych prokrastinovala úklidem nebo nějakou jinou bohulibou činností ~:-D
ale to já ne, já jen začnu háčkovat novou šálu (ne, že bych dokončila tu předchozí), vyrobím si nějaký nový náhrdelník (bižuterie je jediná věc, kterou dokončím vždycky hned - ale to bude nízkou časovou náročností), přečtu si, co je nového ve světě, něco uvařím, přečtu knížku, prolistuju časopis... a pokud mě chytne potřeba něco přerovnat, přerovnám polovinu, 1/4 nechám roztahanou venku a zase ztratím koncentraci ~f~ upřímně jsem na zabití ~d~ ~t~
Zasjaj. 54917
12.2.2024 16:13:31
Rose, ~t~~t~~t~~t~
jako bys psala o mně. Krásný plán na týden 🤣🤣a pokud jde o ňáký pro mně náročný úkol, tak ještě ve čtvrtek místo plnění plánu zjistím, že nemůžu začít pracovat, aniž bych nejdřív nepřerovnala všechno ve skříni nebo
nevycídila koupelnu. Někdy je to takový dobrý vedlejší produkt. Konkrétně od včerejška máme lednici jako novou~t~ všechny poličky v dřezu umyté. Jen jsem zas nic neudělala. Hele, ale žijem, ne? Už víc než padesát let.
Federika 14090
12.2.2024 16:04:02
Větře,
ta škola Termix dcery nemá 4 letou větev. Jen 6 letou, ale ta je jazyková.
Delete 8214
12.2.2024 15:42:07
No právě.

Ale jak zajistit aspoň tu průměrnost, toť otázka. Když navíc každý od školy chce něco trochu jiného. Někdo raději klid a pohodu i za cenu, že cesta k vyššímu vzdělání pak bude třeba náročnější, někdo výkon za každou cenu, někdo cukr a bič, jiný sebeřízené učení....a tím pádem i kritéria kvality má každý jiná.

V místě bydliště těžko hledat tolik různých škol. A poskytovat všem jakž takž vyhovující podmínky, to také umí jen málokterá škola. A když už se o to nějaká pokusí, vždycky se najde někdo, kdo bude ukazovat, jak je vlastně špatně, že to nemají všichni stejně, klidně špatně pro většinu, ale hlavně "spravedlivě".
K_at 121378
12.2.2024 15:33:56
Delete, čoveče, myslím, že u tebe to původní pracoviště byl asi fakt masakr. A to prostě umožňuje určitým lidem výrazně prospívat, ač by měli jít od válu. Upřímně řečeno, určité takové procento je napříč všemi obory.
Osobně si myslím, že základní průšvih je mj v tom, že se hodně klade důraz na takové věci jako klid v hodině, zvládání nezvladatelných dětí, dětí s diagnozou, ale bez papírů atd. Přičemž "poraď si učiteli, jak jen chceš". Druhá věc, že pokud chce člověk dělat věci alespoň průměrně kvalitně, v mnoha věcech ho to fakt stojí velikou snahu, je na to leckdy sám, kolikrát si s něčím hraje a vymýšlí, a děti to smetou ze stolu. Nikdo to neocení. A člověk může hrozně rychle získat dojem, že to nemá cenu. Takže mezi pár blbců a lenochů od přírody přibude během let těch pár, kteří to vzdali, kteří už si ani neuvědomují, kam klesli.
S těmi pošahanými osobnostmi, jak psala Knedli. Myslím, že část učitelů je praštěná, nikoliv však zlá. Jen prostě prdlá nějkým způsobem. Část lidí by měla jít do blázince či rovnou možná za mříže. Ale s tím číslem cca 60% a více se neztotožňuji ani náhodou. Velmi zhruba si ale myslím, že cca 15% lidí ve školství by opravdu nemělo nikdy s dětmi pracovat.

Jak tu někdo psal, že nejde dostat ty nadšené odborníky učitele do praxe atd. Tak je dobré uvědomit si, že většina učitelů by měla být v pásmu toho průměru. Normální, zodpovědný, snažící se učitel, v dobrém a poctivém průměru. Těch super pedagogů logicky bude vždycky málo. Většina učitelů bude v něčem dobrá, někde skvělá, a něco bude blbý. Prostě lidi.
Monika 123907
12.2.2024 15:30:11
Knedli, tak ještě je otázka, kolik jich bylo "narušených" už při začátku pedagogické kariéry a komu se to přihodilo nebo podstatně zhoršilo až časem. Ono, tedy, přiznejme si, že je to práce pro psychiku člověka extrémně náročná, zejména v případě nějaké komplikovanější skladby žactva (včetně rodičů) + třeba nějaké "zajímavé" vedení školy ... Někdy si říkám, jestli už samotný fakt, že někdo chce dobrovolně učit zejména na 2. stupni ZŠ, není příznakem narušené psychiky ~k~(nadsázka)
Vítr z hor 100046
12.2.2024 15:06:14
V jeji skole je docela fluktuace - neni sance, ze by se objevilo misto v paralelni tride? Klidne na 4letem. Prechod z 8 na 4lete je celkem bezny. Rozhoduje reditel.
K_at 121378
12.2.2024 14:54:44
Knedli, dovolila bych si vtip - a po kolika letech praxe se ta procenta počítají? ~k~
Inka ..|-.|-.-|.- 141843
12.2.2024 14:53:24
Bylo by dobré, aby i ty nejbližší školy byly alespoň průměrné. Někdo nemůže vozit dítě desítky kilometrů.
[<<Předchozích 20] Názory 2130 z 7917  [Dalších 7887 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.