| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Reklamace a vracení zboží

  (?)
 Názory 110 z 4601  [Dalších 4591 >>]
Monika 123907
13.1.2020 21:12:39
Sebešikovnější nakukující muž (ani žena) ti neřekne, proč to sklo prasklo, když to ani nemůže vidět. Prostě to reklamuj, uvidíš, co řeknou (třeba uznají chybu a sklo "bez řečí" vymění, až to uvidí), a když nebudeš se sdělením spokojená (musí ti to dát písemně), tak leda se poradit s nějakým znalcem. Výraz "má se za to, že věc byla vadná při převzetí" znamená, že je přípustný důkaz opaku. Zároveň samozřejmě ten, kdo sklo měnil, neodpovídá za nějaké mechanické poškození zvnějšku. Zároveň bys asi měla kontaktovat i pojišťovnu, pro případ, že by se prokázalo mechanické poškození, na které asi pořád máš tu pojistku?
Hanka a holky 07/03+07/06 12926
13.1.2020 21:04:09
Přeji pěkný večer. Potřebovala bych radit s postupem. V říjnu 2019 proběhla v autorizovaném servise výměna čelního skla auta z důvodu poškození, patrně od kamene. Sklo mám pojištěno, plnilo se z pojistky. Nyní se ve skle objevila cca 20 cm prasklina začínající na spodní hraně skla, není vidět nějaký vnější zásah, prostě čistý řez. Bylo to v rozmezí 8 hodin, kdy jsem dojela do práce, auto odstavila a po návratu k autu toto. Servis se tváří (objednala jsem se tam telefonicky), že se na to podívá, posoudí, ale na reklamaci možná nebude chtít kývnout. Šlo by uplatnit dle NOZ §2161 Jakost při převzetí, kde je psáno, že projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí?
Možná bude mít zkušenosti nějaký sem nakukující muž? Nebo nějaký právní názor šikovné ženy? Díky za pomoc.
Katka a 2 výrostci 141251
27.12.2019 19:26:23
To me docela překvapuje,u velkeho e-shopu.Je fakt,ze jsou velci,ale vysledkove dosti v prd*li,takze treba maji na reklamacnim befel pritvrdit....timhle to ale nezachrání.
Bouřka 7675
27.12.2019 17:08:58
No jsem tam volala a mam to nafotit a poslat. Při cíleném hledání se našlo i poškození na krabici, ale není to nápadné. Na folii nebylo znát nic, ta je pružná. No jsem na to zvědavá.
Pam-pela 97353
27.12.2019 17:06:20
Tak mě Mall neuznal to samé loni, bylo to asi týden od dodání.
Měla jsem ho asi vrátit ve lhůtě 14 dnů, jak to udělal někdo přede mnou ~d~
Analfabeta 141613
27.12.2019 13:58:09
Kupovala jsem cosi v Lidlu, ve sleve. Carovy kod byl ale na obou stranach vyrobku a pokladni prehledla listek, kde byla uvedena sleva. Reklamovala jsem to po 14 dnech, kdy jsem na to prisla. Vyrizeno na kase behem nekolika minut, Lidl reklamaci uznal. Ani jsem v to nedoufala. Dalsi reklamace me cekala v Albertu, u traktoru pro vnouce upadlo kolo, a to se toho ped Vanocemi deti jeste ani nedotkly. Opet vyrizeno behem dvou minut, reklamace uznana.
No, a po dvou letech jsem konecne vybalila balik od Tescomy, perfektni, nic nechybelo. Jsem trubka, ale byla delsi dobu nejak v psychicke nepohode a do rozbalovani se mi moc nechtelo. Holt si ten kalendar, co tam byl pribaleny, musim nechat na jiny rok :-)
Katka a 2 výrostci 141251
27.12.2019 11:30:10
To se divím.. já se jich nezastávám, chraň bůh, nakonec, je to konkurence :) Je fakt, že tahle situace je taková nejednoznačná. Reklamovat se má "neprodleně", po zjištění závady.To se stalo, akorát závada byla zjištěna s velkým odstupem od nákupu. Asi ses měla ohradit, první půlrok po nákupu je víc práv na tvé straně, vada se může projevit kdykoliv po dobu záruky a vy jste holt skutečnost, že je stojan nefunkční díky chybějícícm šroubům objevili až při jeho praktickém použití, které je jaksi jen na Vánoce. Myslím, že spor bys vyhrála.
Ale chápu zároveň, že se ti kvůli stojanu nechtělo do nějakých tahanic. Nicméně ČOIku bych na ně asi poslala....
neznámá 91073
27.12.2019 11:17:19
No, já z důvodu neuznané reklamace na Mallu nenakupuji.
Vlastně něco podobného jako píše Bouřka.
Velký domeček pro děti. Krabice v pohodě, načatý až asi po měsíci pod stromečkem. Chyběly speciální šrouby. Reklamace zamítnutá, odmítli to řešit.
TV stolky na Favi.cz - největší výběr
Katka a 2 výrostci 141251
27.12.2019 10:51:06
Neměli by dělat problémy, je to velký obchod a tyhle věci se řeší jak na běžícím páse, crcat se s rozporováním se nikomu nechce a nevyplatí .Reklamovat by měl ale ten, co zboží koupil - Mall má v profilu, v sekci "moje Objednávky" možnost přímo kliknout u každého produktu na link "reklamovat" a rozbalí se ti formulář, kde vše popíšeš a přiložíš fotky. Nebo nahoře pod "kontakty" je možnost využít kontaktní formulář, přijde jim e-mail....
Do popisu napiš,že jde o dárek koupený v předstihu a rozbalený o Vánocích.Dobré je, aby na fotkách bylo vidět, že je to nepoužité. Ideálně i nepoškozený obal. Ale jak říkám, nejspíš ti prostě pošlou nové zboží a finito.Jo a tohle budaou samozřejmě chtít vrátit.
Nevím, jak to ted u nich probíhá, nejspíš bude nejednodušší to odevzat na nejbližší výdejně Uloženky (respektive Mall pointu).
Mariana +2 135342
27.12.2019 10:27:37
Důležitý je vyfotit celý ten balík, že to nebyl poškozený. Obvykle všichni podobné poškození nejdřív zkouší "hodit" na přepravce, a poškození při přepravě se musí reklamovat hned, tam jsou obvykle krátké lhůty.
Jinak záruční lhůtu na samotný hrnec byste měli mít obvyklé 2 roky.

Takže vyfotit pořádně celý balík, všechny obaly a tak. A samozřejmě i hrnec. A podat reklamaci s tím, že rovnou uvést že balík ani obal při dodání nebyly poškozeny, že šlo o dárek a tudíž byl rozbalen až nyní.
Mall je velký obchod, ti by snad neměli dělat problémy.
Napsala bych tam nebo zavolala, nejspíš to budou chtít nejdřív poslat zpátky.
 Názory 110 z 4601  [Dalších 4591 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.