16.6.2012 21:05:33 štěpánkaa
Re: Jak napsat stížnost na chování personálu?
to je zážitek, tedy


ještě že už je syn v pořádku...
Stručně (a slušně) bych popsala průběh celé návštěvy. Vyjádřila bych podivení nad tím, že na dětské pohotovosti nevědí, že 4letému plačícímu dítěti se ještě přitíží, je-li káráno. Rovněž vystrašení rodiče s plačícím dítětem v náručí nejsou vhodným objektem ke kritice jejich výchovných metod.... Rovněž byhc se podivila, že sestru i lékařku u dítěte v ohrožení života zajímá v první řadě poplatek.
V závěru bych poděkovala dětské lékařce, která se jediná chovala jako profesionál....
Sepiš to hned, dokud si to pamatuješ. ale neposílej, počkej až opadnou emoce a ještě to pouprav, aby to bylo korektní, nicméně svoje velké rozhořčení dej najevo jasně.
ať se dítku daří dobře

Odpovědět