jentakj, to může být klidně pravda. Problém je v tom, že způsob, kterým se ve školce předkládají některé potraviny, je dětem spíš znechutí, než aby je motivoval ke konzumaci. Klasický příklad, špenát: ta zelená kejda, co se tradičně podávala a někde možná ještě stále podává v jídelnách, dětem většinou nechutná. Takže by se mohlo říci - děti nejsou zvyklé na špenát, nechtějí ho jíst. Jenže třeba moje děti španát milují, znají čerstvý nebo mražený upravený v různých kombinacích, doma ho běžně jíme, ovšem tu zelenou kejdu ve školce nikdy nejedly. Podobně čočka: čočku na kyselo s párkem nejedí, různé druhy čočky i jiných luštěnin v domácích polévkách jedí. A tak by se dalo pokračovat s červenou řepou, rýžovým nákypem, rybami, ovocem ...
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.