29.1.2016 10:44:59 Monty
Re: Realizovatelný a funkční způsob, jak řešit zapomínání
Anni,
podle mne on vůbec neví, co v tom čtvrtletí dělali. Ne, že se hlásí předem, že bude písemka.
Když si zapíše termín, tak je čas si PŘED tou písemkou projít, co ve čtvrtletí dělali.
Když na to zapomene, ví prd.
Jednou jsem se náhodou dozvěděla na rodičáku, že bude druhý den čtvrtletka z matiky. Syn to samozřejmě NEVĚDĚL, ZAPOMNĚL. Tak jsem mu řekla, ať přinese učebnici a sešit, podívá se na to, ukáže nám, co berou... práce tak na hodinu, hodinu a půl?
Z té čtvrtletky přinesl jedničku.
Proč myslíš, že se ptám na zapomínání a ne na matiku? Když ví o písemce, protože si ji ZAPÍŠE, tak má i z té matiky jedničku. Ale musí o tom vědět. Což v 75% neví (u matiky je to vyšší procento, protože tu nesnáší).
Odpovědět