2.8.2016 12:06:23 Fren
Re: Údržba kola (brzdy, odpružená vidlice)
vzhledem tedy k tomu,že nejezdíš tereny,ale většinoou po asfaltu,tak je nejlepší kolo trekové - je lehčí,pneumatiky logicky kladou menší odpor než ty široké horácké,odpružená vidlice je pro většinu lidí vč. tebe zbytečnost - která opět nejenže kolo prodražuje (když ti jde tolik o neplacení servisu kola),ale opět o nějaké to kilo je s vidicí kolo těžší.
Lidi vůbec uvažují hodně divně - aby si kolo co nejvíc odlehčili, tak tam nemají např.zadní blatníky(ale běda když prší a oni mají komplet záda vč. prdele mokré a od bláta),ale mají tam vidlici,ppřitom skutečně jen někteří to využijí opravdu tam,kde to smysl má.
Dále doporučuji kolo z toho nejlehčího materiálu - tuším hliník,nemyslím tedy už zas spec.materiálly pro záv.kola.Já jsem zkrátka při pořizování kola zhlednovala vedle ceny taky jeho hmotnost - jak pro mě,tak i pro manžela,který kola dává na auto někdy.
A ten servis - vyplatí se i pozjištovat ceny,ale není to nic závratně drahého - seřídí přehazovačku,třeba (asi)nap
nou a promažou řetěz a asi i ty brzdy hodí do cajku-ty jsou nakonec nejdůležitější
Odpovědět