5.10.2020 4:21:44 sally
Re: Celostátní karanténa
... no já si myslím, že úplně nejvíc ze všeho záleží na škole... jak má být dítě součástí náhodně sesypaného kolektivu, při vyučování, kdy se vše přizpůsobuje těm nejpomalejším, při nedomyšlené integraci atd.?
... škola by chtěla totálně předělat, na méně centralizovanou, méně represivní a méně zprůměrovanou instituci. Proč se mají všichni učit písmenko A v šesti letech, když Mařenka umí číst od čtyř a Pepíček se nenaučí až do sedmi a půl? Proč se budoucí kadeřnice musí učit klasifikaci prvoků, matematik následnictví Přemyslovců a historik počítání s imaginárním číslem?
A sorry, ale kolektiv sestavený z dětí, které náhodou bydlí ve stejné čtvrti a narodily se ve stejném časovém rozpětí má mnohem menší šanci na to, aby byl "kolektivem", než třeba skautský oddíl, nebo filatelistický kroužek... prostě ty děti si nemají co říct, ale spolu zavřené x let v jedné třídě, bez možnosti úniku.
Odpovědět