22.10.2020 21:41:57 Delete
Re: Pandemie - podvedome reakce
Tante,
ne, neporučili. Zkouším to i sama pro sebe. A jak píšu, bylo to poprvé "nedobrovolné".
Ve škole vím, jak kdo dělá a jak na tom je, teď jsem jak slepá a hluchá.
Při online hodinách nezjistím vůbec nic.
Na jaře jsem neřešila, jednak jsem po půl roce výuky měla už dost přehled, navíc to nebylo povinné a vymahatelné. Teď mají povinnost se vzdělávat a já mám tedy povinnost sledovat výsledky jejich vzdělávání a rodičům o nich podávat informace.
Myslím, že víc jsem jim to už ulehčit nemohla.
Kromě testů mají měsíční projekty (šesťáci sledují, kreslí a zapisují, kde všude se potkali s nějakým údajem o délce, sedmáci vyrobili hustoměr a porovnávají hustoty kapalin s hustotou vody).
Pokud je ale výstup RVP formulován jako
využívá s porozuměním vztah mezi hustotou, hmotností a objemem při řešení praktických problémů, potřebuju pro zjištění splnění výstupu nějaký ten vypočítaný příklad. A jak jsem psala, měli k dispozici veškeré zdroje, šlo opravdu jen o to využití s porozuměním
.
Když to nedostanou jako test, získám informaci o stavu jen o necelé desetině z nich, což jsem vyzkoušela minulý týden (5 z téměř 60).
A jak mám vyučovat dál, když nevím, jak na tom jsou?
Odpovědět