Cimbur |
|
(4.1.2017 18:04:35) Ve spěchu jsme s manželem v listopadu vybírali nábytek do jídelny, tato firma nabízela široký výběr, takže jsme objednali s garancí dodání do Vánoc a já jsem obratem zaplatila více než 8500 kc. Bohužel. Od té doby firma mlčí. Dvakrát jsem volala na zákaznickou linku, poprvé mi slečna slíbila obratem zavolat a dopravit zboží mezi svátky, že ho právě naskladnili. Nic. Podruhé mi řekla, že ho bohuzel naskladnene nemají, že se zeptá nadřízeného a zavolá. Nic. S nikým kompetentním nelze mluvit, jen s operátorkou. Až teď me bohužel napadlo najít si recenze na Heurece. Otřesné. Plno lidí čeká na dodání nebo naopak neúspěšně bojují s reklamací nekompletne dodaného ci nekvalitního zboží. Obchodní podmínky firmy jsou plné sankcí ze strany prodejce, nijak se ale nevyjadruji k nedodržení dodací lhůty, která ani není na stránkách nijak ohraničena. Máme jen mailové potvrzeni objednávky, kde dodání do Vánoc deklarují. Lze v této situaci odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení celé částky? Jakou formou to udělat ?
|
BIGLICE |
|
(4.1.2017 18:12:03) To me tedy překvapuje, Já jsem tam synovi objednavala v říjnu pokojíček. platila jsem az po převzetí zboží a bylo to tady asi do 14 dnu. Jak postupovat neporadím
|
|
Martina, 3 synové |
|
(4.1.2017 18:13:37) Jste s něčím nespokojení? Vraťte zboží až do 45 dnů! Zarytí odpůrci internetových nákupů neustále namítají, že si nemohou zboží předem prohlédnout, osahat, očichat a kdoví co ještě. Protože u MT nábytek kupujete jenom kvalitní a prověřené výrobky, nabízíme vám v případě nespokojenosti možnost vrácení zboží až do 45 dnů od jeho nákupu.
https://www.mt-nabytek.cz/lhuta-na-vraceni.htm
Nespokojeni jste, vracet nemáte co, ale odstoupit od smlouvy jistě můžete. Napiš volnou formou, že už nábytek nechceš a žádáš o vrácení peněz.
|
Berda-Berda |
|
(4.1.2017 19:38:21) Doporucuju stranky dTestu, maji tam k dispozici navrhy odstoupeni od smlouvy a myslim, ze je i mozne poslat dotaz pravnikovi.
|
|
|
zerat |
|
(4.1.2017 19:35:53) Cimbur, zvaž jestli ji neudělat negativní reklamu přímo na jejich stránkách na Facebooku. Je dost možné, že by se hned poté začaly hýbat ledy. Nicméně jelikož jsme vloni koukali po sedačce a já si tuhle firmu, o které píšeš přidala do FB, tak vím, že přesně takový problém jako máte vy mělo vloni po Vánocích výrazně více lidí - nestíhaly vyřizovat objednávky . Pro příště škoda, že jste platili dopředu - když už objednávám dražší věci z netu, tak s platbou až při převzetí. Ne každý chápe úhradu předem jako motivaci zboží dodat, co nejdříve.
Nicméně také čekáme nemalý, ne zrovna levný kus nábytku a objednali jsme ho v době "vánoční" a rovnou nám napsali, že se může dodací lhůta prodloužit až na 10 týdnů (jelikož jsme si objednali onu věc z jiného materiálu než byla v nabídce) z důvodu velkého množství objednávek do výroby to prostě nestíhají v době do šesti týdnů. Ale nabídli nám objednat si jinou věc, která je již skladem, což my nechceme. Raději si počkáme až 10 týdnů
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(4.1.2017 19:40:47) Fakt jsi zaplatila někam do luftu osm tisíc?
|
|
jů |
|
(4.1.2017 19:44:37) Předem jsi zaplatila osm tisíc?
|
Martina, 3 synové |
|
(4.1.2017 20:53:37) Předem jsi zaplatila osm tisíc?
Zaplatila jsem předem i řádově vyšší částky - a byla spokojená s dodáním. Většina prodejců je poctivých.
|
|
|
Monika |
|
(4.1.2017 19:50:45) Měla bys jim správně před odstoupením od smlouvy dát ještě "náhradní termín" ke splnění smlouvy (což už se tedy asi stalo, ale tel. hovor a jeho obsah neprokážeš) - ideálně doporučeně poštou, ale mohlo by stačit i e-mailem, obzvlášť, pokud přijde potvrzující zpráva, že došel. Pokud nedodají ani pak, tak můžeš odstoupit a žádat vrácení peněz (do určitého termínu, s upozorněním na případnou žalobu). To bych poslala doporučeně (s doručenkou) určitě, mailem případně můžeš ještě k tomu.
|
|
Pam-pela |
|
(4.1.2017 20:49:15) Jsem přesvědčena, že v případě nedodržení garance v podobě dodací lhůty (pokud je tam výslovně napsaná), je nejlepší vypovědět objednávku s okamžitou platností a s požadavkem vrácení zaplacených peněz (mám pocit, že do 14ti dnů?) Ale fakt písemně, ideálně možná jako rekomando...i když stačil by mail.
Abych se jich zastala jako prodejců - většina firem přes svátky nevyráběla, určitě na polské firmy, ty firmy zamkniety klidně až do 9.1., takže oni to fakt teď mezi Vánocemi pophnat ani nemohli. Ale jejich chyba. Pokud není zboží na míru, na zakázku...nějaké speciální, s odstoupením od smlouvy by neměl být problém... Jinak platba předem i při 8 tisících mě nepřekvapuje, taky máme klienty, co platí předem i větší peníze.
|
Cimbur |
|
(4.1.2017 20:54:23) Mě štve ta nekomunikace. Kdyby tam někdo normálně řekl, ze dodavatel do svátků nestihl a přes svátky nevyrabel, tak mě to naštve, ale chápu. Jenže tam sedí typický hlásek z call centra a vi prd a mlží. Mám hrůzu, ze podobně by probíhala případná reklamace. Na míru to neni, ale z předem daných možností jsme vybírali čalounění i moření.
|
Martina, 3 synové |
|
(4.1.2017 21:01:19) z předem daných možností jsme vybírali čalounění i moření.
Oni to pro vás vyrábějí, ale je to sériový kus, který není problém prodat.
Letos jsme si zařizovali novou ložnici, taky se dodací lhůta protahovala, i když nebylo před Vánoci, ale jako odškodné mi dali noční stolek.
|
|
Pam-pela |
|
(4.1.2017 21:08:24) Cimbur, udělala bych to, jak píše Monika. I s tím náhradním termínem, ale opravdu písemně. Pokud jim hoří víc klientů (a jak se zdá, tak jo), budou řešit první ty, co prudí nejvíc .
A s tím, že se neodpovídá, nebo se reaguje až za několik dnů, mám zkušenost z MALLu, taky tam už nic nekupuju, ta samá garance, nedodání do termínu, čekali jsme na pračku bez pračky o několik dnů déle, bez omluvy, bez reakce....až když jsem objednávku zrušila, zavolali a že už je na cestě. To samé později s tím, když se v záruční době rozbila a zjistili jsme, že na opravdu potřebujeme jakýsi zelený kupón pro opravnu, který nám tedy nedali, protože "ho standardně nedávají ke zboží". To jsem se dozvěděla až po třech dnech urputného volání na call linku a psaní mailů, protože jsem opět neměla kde prát a opravář by býval přišel, ale bez zeleného lístečku ne, protože by mu to neproplatili jako záruční opravu.
A od té doby si objednávám z menších webů, kde mluvím případně s nějakým konkrétním člověkem...nebo mi na mail i odpovědí nějakým konkrétním způsobem.
P.S. - z MT nábytku jsem si chtěla objednat stůl, tak raději ne
|
|
|
|
Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(4.1.2017 23:07:02) Podle všeho těžce nestíhají. To dělají ty vánoce. Hodně jsme se snažila, abych na tom call centru pracovala já, je to tady u nás ve městě, ale vybrali si někoho jiného.
|
|
Kukurice29+3. |
|
(5.1.2017 8:38:24) jednou jsem kupovala na MT jídelní stůl a židle. Ta kvalita byla něco strašného. Reklamace problém. Vykašlala jsem se na to a koupila nový stůl a židle jinde levněji a kvalita nesrovnatelná.
|
|
|