| Bílá Masajka | 
 |
(28.11.2025 17:52:08) Dobrý den,chci se zeptat jak se vaše děti připravují či připravovali k přijímacím zkouškám na střední školu.
Moc děkuji za odpověď
|
| zdenkaA |
 |
(29.11.2025 15:46:36) Dcera dochází jednou týdně na přípravu čj a M a o víkendu si doma zkouší cermat testy.
|
|
| 77kraska |
 |
(29.11.2025 16:13:33) konec listopadu? to je uz pozde
pardon, delam si srandu.....je to uleva uz nemuset toto resit, uz jsme tim prosli
nekdo tehdy zacal v lednu a dostal se vsude....takze je cas
|
| Monika |
 |
(29.11.2025 17:35:40) 77krasko,taky jsem šťastná, ze to máme za sebou, pořád ještě na mě občas vyskočí nejaka reklama na kurs a vzdycky se mi sevře žaludek
|
| TaJ | 
 |
(29.11.2025 17:54:21) Moniko, jo, taky když vidím ty reklamy na kurzy, tak jsem ráda, že už to máme vyřešené...a že i když je syn nakonec trochu jinde než původně chtěl, tak že je tam spokojený a měnit nechce.
|
|
| 77kraska |
 |
(29.11.2025 18:58:23) Moniko, ja to ctu tady na rodine a udela se mi nanic
a presne jsem si vzpomnela, jak jsme chodili na veletrh Schola Pragensis a byli tam v tech davech pred nekolika lety...ale to tam nebyly ramy a nikdo neomdlel
|
|
| monam |
 |
(29.11.2025 23:20:35) Já to tedy za sebou ještě úplně nemám, ještě musím udat nejmladší dítě. Naštěstí ne letos. U nás to bylo každého dítěte jinak. Jedno dítě psalo cvičné test tak nějak furt stejně a nakonec to tak plus mínus taky dopadlo. Druhé udělalo největší progres tři týdny před zkouškami, kdy objektivně (dělala nakonec zkoušky v náhradním termínu) poskočila o 20 bodů. Univerzální radu nemám, snad jen nepanikařit. Obě moje děti jsou tam, kde být chtěly, i když jsme samozřejmě výběr škol přizpůsobovaly jejich možnostem.
|
|
|
|
| Senedra | 
 |
(29.11.2025 16:55:23) Doporučuju doma počítat testy a testové úlohy ( dobré má třeba didaktis: https://www.didaktis.cz/?m=p-pi:17592197541415), přípravku ve škole.
Po Novém roce začít počítat v časovém limitu.
Některé střední školy mají přípravky, ale už většinou běží. Nevím, odkud jste, ale v Praze funguje společnost To dáš ( https://www.to-das.cz/), tam dělají i přijímačky nanečisto.
Na youtube doporučuju kanál Tomáše Chadaby, vysvětluje hodně věcí k přijímačkám z matiky.
|
| Senedra | 
 |
(29.11.2025 17:41:08) Píšu počítat, myslím vyplňovat...
|
|
|
| Monika |
 |
(29.11.2025 17:32:09) Obe deti (syn pred 8 lety na 8G, dcera loni na 4G) chodily 1x týdně na placeny kurs, bala jsem se,že doma neudrzime pravidelnost. Oba se pripravovali uz od října, ty kursy tak fungovaly a kvuli mimoškolním zájmům byla lepší spíš delší méně intenzivní příprava. K tomu si oba delali testy Cermat dostupné na webu, dcera si našla i nějaká videa a něco měli i ve škole.
|
|
| Janinka a dvě princezny | 
 |
(29.11.2025 18:28:25) Dcera je teď ve druhaku a ještě jeden kousek nás čeká. Od října přípravka ve škole, oba předměty a navíc individuální doučování matematiky na 90minut týdně. Věděli jsme, že na hromadné přípravce nebude dávat pozor, co nepochopí se nezeptá atd. Plus tedy intenzivní příprava doma s námi s rodiči. Dítě , které by se připravilo samo bohužel nemáme. Dcera je typ co se učí raději méně a často než najednou celé odpoledne. Takže jsme jeli po jednotlivých tématech denně třeba 3 příklady+cvičení z čj. Měli jsme to s mužem rozdělené. Později, v prosinci už určitě o víkendu vždy celý test na zkoušku a s námi vyhodnotit. Co nešlo se pak právě procvičovalo po chvilkách v týdnu. Na začátku prosince byla prvně na testu nanečisto, aby viděla jak to probíhá. Výsledek tehdy něco kolem 20 bodů z čj a z matiky snad jen 12. Po novém roce byla asi pak ještě dvakrát, únor a březen. V únoru byla ještě se školou na lyžáku a s námi týden na jarních prázdninách, ale pak uz měla fakt režim. Pro nás byl pak největší stres, aby v závěru nebyla nemocná, tak jsme ji moc nechtěli pouštět mezi davy atd. Výsledek čj 42, m 39
|
|
| Ropucha + 2 | 
 |
(29.11.2025 19:02:18) Moje zkušenost je stará a podle toho, co tady čítávám, asi nepoužitelná. Někdy v únoru otec prohlásil, že přijímačky se blíží a ta dítka by se měla nějak připravit. Postahoval staré testy a dítkům je zadal. V matematice nebyly výsledky ideální, tak s nimi cca ty dva měsíce matematiku projížděl. Češtině se, pokud vím, nijak nevěnovali, asi nebylo třeba. Pak jsme dítka poslali na zkoušky nanečisto a ve zbylém čase do ostrých zkoušek pilovali, co jim tam nevyšlo. Oba pak skončili v první dvacítce. Že existují komerční kurzy a že se někdo připravuje už od září, to jsem se dozvěděla až následně. Ale moje děti byly slabé ročníky, nebylo třeba nic hrotit.
|
|
| Dari79 |
 |
(29.11.2025 20:31:01) My letos. Hurá.
Takže s přípravou jsme začali v září - každý víkend 1 test, tj. na střídačku čeština x matika. Na požadovanou střední školu stačí cca 35+35 bodů, na jistotu 40+40. Proto byl cíl do vánoc psát testy spolehlivě na 30+30 s tím, že po novém roce to kdyžtak dotáhnem...
Už na začátku listopadu to píše na 35+35 celkem spolehlivě, párkrát už i přes 40, takže jsme vypustili a necháváme to jen na školní přípravě.
Až po novém roce se kdyžtak zaměříme na věci, které nám nejdou...
Ve škole píšou 1x14 dnů v jeden den češtinu i matiku (simulace přijímaček). Od ledna budou psát každý týden.
Tj. jsme v klidu, v pohodě.
|
| Dari79 |
 |
(29.11.2025 20:36:03) tj. gymplácké ambice v současné době 35+35 a víc...
Momentálně za dobrý výsledek ze školního testu považujeme 38 a víc, pod 35 to nepadá (celý listopad). Doma už necvičíme a peníze za to vyhazovat nehodlám.
|
| Dari79 |
 |
(29.11.2025 20:38:47) ze třídy směřují na gympl 3 a všichni to píšou podobně, +- 2 body.
|
| Monika |
 |
(29.11.2025 21:27:48) Dari,jen 3 deti ze tridy se hlasi na gympl? Ze soukromé skoly pri 3 moznostech prihlasky?
|
| Dari79 |
 |
(29.11.2025 22:02:52) Ono je jich ve třídě letos jen 7, takže to je skoro půlka 2 další odešly na víceletý...
Druhá půlka jde na nějaké umělecké...
Ačkoli soukromá, tak tam nejsou jen strašně inteligentní děti, ani jen z "bohatých" rodin, jsou tam hodně děti spíš z alternativních rodin a dost právě taky takových specifických dětí, co by měly (nebo co měly) na normální základce potíže.
|
| Monika |
 |
(30.11.2025 14:05:02) Dari,aha,tak to mě nenapadlo,ze jich je 7 ve třídě
|
|
|
|
|
|
|
| Federika | 
 |
(30.11.2025 16:29:35) Dvě z mých dětí se v tuhle dobu na střední ještě vůbec nepřipravovaly, ale měly to jinak, jeden psal testy specifické, na které se nedalo připravit,druhý psal scio a připravovat se nijak nechtěl. Dcera v devítce psala testy v tuhle dobu celkem stejně jako v dubnu, moc se nijak neposunula, ale psala je prostě od začátku dobře. Jinak mám každoročně ca dvě desítky dětí na přípravu a umím je odhadnout. Někdo z nich chce na náročný gympl, píše testy jednou týdně a třeba kolem 30, vím ale celkem bezpečně, že se dostane lehce a jistě nad 40. Další je píše třeba na 25 a tam zase celkem jistě vím, že to ke 40 nestoupne.A je celkem jedno, jak bude nebo nebude "cvičit".
|
| Bílá Masajka | 
 |
(30.11.2025 21:31:53) Federiko, takže si třeba myslíš že ten kdo s bídou vyšplhá na 40 nemá na přijetí šanci?
|
| Dari79 |
 |
(30.11.2025 21:50:33) No, tak to asi záleží na tom, kam... to je jasné...
Na to se celkem stačí podívat na statistiky loňských roků na dané škole + jaká mají kritéria další...
Na naše gymply se dávají body i za vysvědčení. Na přijímačkách nám tak stačí cca 70 -75 bodů a mít samé jedničky i teď v pololetí - osmičku máme splněnou (podle přijetí v předchozích letech).
Takže cíl pro přípravu máme 40+40 "doma", aby ve stresu v realitě to mohlo být i o pár bodů míň.
Takže nemusím dítě stresovat, aby to psalo na 45+45.
Máš-li cíl elitní pražský gympl a dítě ti dneska píše na 25+25 (např.), tak teda máte co dělat...
Proto píšu, že si myslím, že na gymplácké ambice by už dneska dítě mělo psát testy kolem 35 bodů, aby se ty poslední "chybějící" daly ještě "najít" a "docvičit". Děti z naší třídy (gymplácké) to tak už mají, když se test povede, je to i přes 40, ale pod 35 už to nejde.
Já bych teda dítě na cíl 50+50 drezúrovat nechtěla... (ono pár bodů poztrácí každý, stačí nepozornost, blbě přečtený zadání...)
|
| Federika | 
 |
(30.11.2025 22:08:12) Dari, ono se to ve skutečnosti fakt vydrezúrovat nedá. Každé dítě má svou hranici, kterou většinou nepřekročí. A záleží na škole. Moje dcera by se se skóre 40 + 40 nedostala ani na jednu z těch svých napsaných škol.Ale dalo se předem podle průběžných výsledků odhadnout, jaké školy vybírat. Řídila bych se výsledky, ale až tak v březnu.A s přípravou bych to nepřeháněla, fakt stačí dělat nějaké staré cermaty plus zkusit testy nanečisto kvůli jakémusi sociálnímu návyku, tlaku n čas apod.
|
|
| Alena |
 |
(1.12.2025 7:25:57) "Proto píšu, že si myslím, že na gymplácké ambice by už dneska dítě mělo psát testy kolem 35 bodů" To si nemyslim, jak pise Federika, deti jsou proste různé, s ruznym potencialem, z různých skol a ruznymi moralnevolnimi vlastnostmi, samotne body - u kazdeho ditete ted v jine fazi pripravy - moc nerikaji. Nekdo se z tech 35 uz nehne, nekdo muze mit deset a skonci temer na 50 (znam takove).
|
| Dari79 |
 |
(1.12.2025 9:06:01) Z 10 na 50 se mi nezdá.
Bez jakékoli přípravy (tj. první test vůbec) dítě s gympláckou inteligencí napíše aspoň na 18+18, aspoň většinově.
Takže jasně, pokud existuje dítě, s ambicí na gymnázium, které doteď testy ani nevidělo, tak klidně může psát na 20+20 a vytáhne to, proč ne... Akorát příliš nevěřím tomu, že to v dnešní době existuje. I kdyby doma nehlo ani prstem, tak ve škole to přece určitě už psali...
Náš mladý začínal v září na nějakých 23+25 bodů, o těch +10 za těch pár týdnů je, prostě stačilo si "zvyknout". Nějaké body ztratí vždycky na té své nepozornosti. Docvičíme tedy už jen to, na čem ztrácí body pravidelně a co je v jeho schopnostech.
A to je prostě to individuální... Inteligence a zvyk ti těch 35+35 dá sama o sobě. Pak už jen "hledáš".
Moje dítě na 50+50 testy nenapíše (ostatně to ani já ne - pravidelně, myslím, že se mi to jednou podařilo na 50+48). Na 40+40 (spolehlivé přijetí na naše školy) rozhodně má schopnosti (občas už teď napíše na 41,43). Zkusíme to v přípravě vytáhnout na 45+45, aby měl "rezervu" na stres...
Fakt úplně nevěřím tomu, že existuje pražské dítě s gympláckými ambicemi, které si zatím ani jeden test nenapsalo, a (proto) je aktuálně na 10 bodech... Možná na začátku října, ale je už prosinec. A pokud ano, tak má fakt co dělat.
Mv venkovský si můžeme dovolit větší ležérnost, o tom žádná. Takže my do nového roku, vegec... Ani na to nešáhnem. ve škole asi ještě do vánoc psát budou.
|
| monam |
 |
(1.12.2025 10:25:12) Dítě, které testy napíše na 40 bodů na gympl jednoznačně patří. Teoreticky bych viděla rozdíl, zda to je vydřených 80 bodů nebo zda je to 80 proto, že se dítko moc nepřipravovalo. Ale oba tyto dva druhy dětí mají potenciál gympl bez problémů dostudovat. To, že jsou gymply laděné extrémně výkonově a berou děti s výsledky nad 90 bodů je sice pravda, ale rozhodně se nedá říct, že by jich byla většina. Testovat sama sebe jsem buď nenašla odvahu nebo jsem na to prostě líná. Ale věřím, že pod tlakem času bych to na plný počet nenapsala určitě, nad těch 40 asi ano, ale.... každý rok je tam příklad z matiky, nad kterých bych musela přemýšlet. To přemýšlení by mi požralo hodně času. Z češtiny si už napamatuji druhy zájmen apod.
|
| Monika |
 |
(1.12.2025 11:55:54) Monam, ale on není žádný gympl, který kvůli svému "výkonovému ladění" bere děti jen nad 90 (nebo kolik) bodů. To není žádný cíl těch škol, ale skutečnost, která plyne z toho, že o tyto školy je velký zájem a proto se tam hlásí hodně zájemců a škola může vzít holt jen těch prvních 30/60/90 (podle kapacity), i když by tam v pohodě zvládly studovat i spousty dalších. Mimochodem, moje dcera na takovém "prestižním gymnáziu" studuje (a měla teda přes 90 bodů poté, co se připravovala fakt na můj vkus hodně - sama od sebe) a při porovnávání s bývalými spolužáky a stejně starými spoluhráčkami má pocit, že ten její gympl je (zatím?) snad nejméně náročný ze všech (pražských) gymplů, pokud jde třeba o nutnost domácí přípravy. Zrovna nám někdo vyprávěl, jak synek na "obyčejném gymplu" musel psát spousty hodin šílenou prezentaci na výtvarnou výchovu, tak jaká hrůza asi musí být ten Kepler, na což dcera reagovala "no, my na výtvarce většinou kreslíme"
|
| monam |
 |
(1.12.2025 22:41:24) Moniko, je otázka co je výkonnostně laděný gympl, za mě jednoznačně z podstavy třeba POrrg a pak většina velkých gymplů - když má škola dvě paralelky pro 4, 6 i 8 letý g, nemusí vůbec jet na výkon z principu, ale z podstaty. O Keplera jsem se niky nezajímala, ale nemyslím, že přírodovědně orientovaný gympl je nutně výkonostní - pro stejně zaměřené děti to může být brnkačka. Třeba porg ten tlak na výkon má pro každé dítě, ať je jaké chce
|
| Federika | 
 |
(1.12.2025 23:08:26) Monam, možná máš ale trochu zkreslenou představu Občas poslouchám své děti, jak si porovnávají výuku a znalosti na svých školách, jedna z toho je Porg.A daleko víc na "výkon" jede ta školy dcery. Porg byl rozhodně pohodovější, jen jinej.
|
| Alena |
 |
(2.12.2025 9:34:26) Jo, Federiko, kdyby byl PORG "výkonnostní" jako nektera statni gymnazia, tak za nej nikdo platit nebude. Mam pocit, ze "na vykon" znamena pretezovani fakty, zahlceni informacemi a jednu pisemku za druhou - pro ucitele jednodussi a chytre deti to prece vydrzi.
|
| Federika | 
 |
(2.12.2025 9:54:08) Jo, takhle to je. A jo, zneužívá se toho, že ty děti "to vydrží" a že je s nim a snadný i takhle pracovat. Na Porgu fakt takhle vůbec "netlačí", je to tam pohodovější. Já to u dcery řeším tak, že ji učím mít nadhled,zdaleko ne všechno musí dělat perfektně, důležitý je mít priority a nenechat si něco úplně ujet. A není jen škola, znalosti a schopnosti může čato líp získávat jinde , obzvlášť, když už ví, co by chtěla dělat. Porg byl v tomhle pro syna trošku taková "příjemná klícka" víc obrnit se musel až potom, když vylezl
|
|
|
| monam |
 |
(2.12.2025 12:37:31) Fed, Porg je jinej. Na výkon tlačí jinak a cílí na trochu jiný výsledek.
|
| Federika | 
 |
(2.12.2025 13:27:44) Jo, ale je tam větší pohoda a větší "brnkačka", nakonec.
|
|
|
|
|
|
|
| Alena |
 |
(1.12.2025 11:08:54) Dari, nezdat se muze, ale je to real. Znam dite, ktere napsalo svou prvni matiku a cestinu na 90 bodu, protoze je chytre a dava pozor ve skole, nebot nesnasi domaci pripravu. A ty co zvladnou na poprve 80, taky nejsou uplna vyjimka, ale stejne podlehnou tlaku a piluji a piluji, i kdyz by nemuseli. A znam i opacny pol, deti, ktere byly dlouho nemocne, chodily do skol, kde se dalo vyhybat vzdelani, nemely v matice na co navazovat,zazily covid v prvnich letech druheho stupne. Ale byly chytre a rozhodly se, ze to chteji zmenit, a vytahly klidne 40 bodu z matiky. Je to samozrejme raritni, ale takove deti jsou.
|
| Federika | 
 |
(1.12.2025 15:27:12) Mám jednu holku, která mi napsala test poprvé na 13 bodů Z češtiny na vysvědčení ve škole mi řekla, že má trojku a učitelka jim všem ve třídě oznámila ,že kdo má známky horší než dvojku, nemá šanci se dostat na gympl. Tak jsem u nás doma při první návštěvu čekala "těžkou práci" A byla jsem příjemně překvapená. Holka je chytrá, rychle chápe, bez problém pracuje s textem. Jen teda znalosti ze školy téměř žádný, dost líná, bez motivace si dovedu představit,že na všechno kašle. A s motivací vystřelí nahoru Další test měla přes 30 bodů, ten následují skoro 40. Na žádnou jinou přípravku nechodí, moc se nepřetrhne. A podle mě se může hlásit, kam chce.
|
| Dari79 |
 |
(1.12.2025 22:24:28) Přesně, pokud to děcko na to má, tak mu stačí přirozená inteligence, ty testy si napsat, pak to projít, vysvětlit si, proč kde mělo chyby. Řekne a jó... Zvykne si na formulace, na to, na co se má v zadání zaměřit, na co si dát pozor...
na té úrovni 35-40 bodů to prostě děti s ambicí na gymply mají být schopné napsat.
Potom holt, podle toho, kam reálně jdou a kolik je tam zrovna potřeba bodů, musíš vyšpárat ten zbytek...
Přehlídneš se, upíšeš se, blbě si přečteš --- to se prostě stane každýmu. Moje dítě je levé na geometrii třeba, pokafrá převody jednotek (nebo si spíš nepřečte, že výsledek má být v metrech a ne v decimetrech, ve kterých počítá) a v češtině není moc schopný najít všechny chyby v textu + takové to "gramatické okénko" mu moc nejde... Jinak to bývají drobnosti pokaždé někde jinde, ale je to super, čekala jsem to (s jeho "schopností" číst zadání teda mnohem horší). Ale jsem fakt ráda, že nám stačí míň než "v Praze na elitním". Ten stres bych zažívat nechtěla.
|
|
| Dari79 |
 |
(1.12.2025 22:28:15) Hlavně, Fed, jestli mi poradíš - zkouším ho naučit, aby uměl sám poznat, v čem si je jistý a co si má ještě překontrolovat - protože čas mu obvykle zbývá, ale samozřejmě ne tolik, aby všechno před odevzdáním projel ještě jednou...
Chtěla bych, aby uměl poznat a nějak si poznačit - tady si nejsem úplně jistý, když mi zbyde čas, ještě jednou na to kouknu...
většinou to skončí ale tak, že si značku "nejsem si jistý" dá skoro ke všemu.
|
| Federika | 
 |
(1.12.2025 23:06:38) Hmm, ale na to takhle úplně nemají čas. Já je učím, aby se v testu nejdřív podívali na otázky za hodně bodů a pokud zjistí, že si s nimi lehce poradí,ať je nedělají až na konec.V posledních letech jsou třeba poslední otázky za více bodů a někteří je prostě nestihnou, přesto, že doma předtím to d té hodiny vždycky dávali. A když jim nejde třeba složit text nebo jim nedocvakne určitý slovo "na tři slabiky, podle vzoru toho a toho", tak si n a levé straně udělat zvýrazňovačem velký vykřičník a na konci budu hned vědět, kam se vrátit, když jim zbyde čas....
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dari79 |
 |
(30.11.2025 21:56:08) Jinak teda promiň, psát testy na 40 b (myšleno 40+40) není s bídou, to je super výsledek.
Jestli myslíš 20+20 a má gymplové ambice, tak je to na máknutí.
Já sama píšu ty testy tak na 45+45, a to jsem dospělá, VŠ..., nechápu, jak to mohou děcka nacvičit na 50+50... (pominu ten fakt lehký rok, ten test psalo i moje dítě a mělo to na 43... - půl roku do přijímaček).
Stačí si "nepřečíst", že výsledek má být v metrech, když je zadání v decimetrech, atd.
Podle mě, každý dítě, který to napíše na 40+40 na gympl jednoznačně patří... Že má smůlu, že chce na exponovanou školu a je "populačně silný" ročník, to už je druhá věc.
|
| Monika |
 |
(30.11.2025 22:13:25) Dari,myslim,ze na 50+50 vydrezurovat nejde,to ma pár dětí, které jsou fakt talentované i pečlivé zároveň + si vsechno trochu zopakuji. A souhlasim, ze 40+40 by mělo v pohodě stačit pro studium na gymplu, takové dítě na to ma bez vetsich problémů.Ale někde to prostě na přijetí nestačí... Ovsem pri 3 přihláškách lze i v Praze riziko rozumně rozložit a se 40+40 se na mejaky gympl dostat.
|
|
|
| Federika | 
 |
(30.11.2025 22:13:19) Bílá Masajko, myslíš teď, v tuhle dobu? Nebo obecně. Obecně je to podle dané školy, i na některá gymnázia,obzvlášť mimo Prahu,stačí daleko míň bodů.
A ti co to teď píšou třeba na 30 bodů a chtějí na pražská gymnázia, určitě šanci mají, jde o to, proč to píšou "jen" na 30. Mám takové děti, ale vidím u nich jasný potenciál , doženou si pár věcí, pochopí líp zadání a hotovo, jsou nad 40... A jiné děti jsou naučené, gramatika v malíčku, píšou to nad 30, ale vidím-že tam ten potenciál je prostě trochu omezenější, vyskočí o nějaký ten bodík,ale víc už ne.
|
|
|
|
| Kleia | 
 |
(1.12.2025 9:42:05) Moje dítě od října chodilo do kurzů, o víkendu dělalo v rámci kurzů cvičné testy online. Nejedná se o dítě, které by se zodpovědně a dobrovolně připravovalo, proto jsme zvolili tuto cestu. Nám by dělalo obstrukce, ale cizí autoritu respektuje. Začínal na dvaceti bodech, po novém roce se dostal na 40 a začalo ho to bavit. Jak se zkoušky blížily, zintenzivňovala se příprava a výsledky se zlepšovaly. Udělal je na 49 z matiky a 46 z češtiny a dostal se kam chtěl. Bez těch kurzů by to ale u nás nešlo.
|
|
| Dana | 
 |
(1.12.2025 12:26:18) Syn měl doučování z češtiny a matematiky od října. Dělali testy Cermat a doučující mu vysvětloval, když něco nemohl pochopit nebo ve škole nebrali. Rozhodně nedoporučuji se spoléhat na přípravu jen na ZŠ. Někteří z jeho třídy to nechali na školní přípravu, a špatně dopadli. Syn se v pohodě dostal na vybranou střední školu a ti, kteří měli placené kurzy, tak většinou se také dostali. My jsme se museli hodně připravovat, protože jsme z Prahy.
|
|
| Tragika | 
 |
(2.12.2025 21:59:34) Na přijímačky připravuju děti už řadu let. Většinou jim stačí hodina týdně placených příprav a zkusit si 5 Cermat testů.
|
|
|