6.1.2011 17:36:19 Sengam
Vrácení peněz při nákupu parfému přes internet
Koupila jsem si přes internet parfém.Bohužel vůně,která došla nebyla ta samá,kterou jsem cítila v obchodě.Byl to jen tester, takže jsem neporušila obal.
Firma ho posílala 30.11, já ho převzala 1.12.
Psala jsem jim mail, paní napsala, ať pošlu parfem zpět s průvodním dopisem a číslem účtu.
Z toho jsem pochopila, že mně vrátí peníze.
Ještě jsem chtěla vyměnit za jiné zboží,ale bohužel ho neměli.
Balíček se toulal na poště do 23.12., kdy ho dostali.
Dnes mně paní napsala, že dali parfém na reklamační,ale je naprosto v pořádku a nachystaný k odeslání a taky že jsem prošvihla dobu na vrácení.
Tak nevím, jestli mají pravdu, jestli není doba 14 dnů počítaná od doby, kdy jsem balíček poslala a jestli mám nárok na vrácení zboží i bez udání důvodu.
Děkuji za reakce
Odpovědět