14.2.2011 12:27:16 illyvotaress
Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily
Upomínkové řízení – upomínkový servis .
V rámci této služby naše společnost převezme od věřitele pohledávky, a to od prvého do maximálně devadesátého dne po datu splatnosti faktury. Adekvátním způsobem navážeme kontakt s dlužníkem a vyjednáváme s ním až do zaplacení předmětných faktur.
V upomínkovém řízení navazujeme s dlužníkem nejen kontakt korespondenční a telefonický, ale i osobní. Naši pracovníci se s dlužníkem setkají a vyvíjejí na něj neustálý tlak. V podstatné většině případů pak dochází k zaplacení dluhu. Tuto službu provádíme pro firmy, které nemají čas vyjednávat s dlužníkem, a nechtějí případně „narušit vztahy“ s obchodním partnerem, jenž se stal dlužníkem.
Klient by nás měl kontaktovat ve fázi, kdy zaslal dlužníkovi upomínku, a ten na ni buď nereaguje, nebo se snaží platby oddalovat. Za takovým dlužníkovým jednáním se mohou skrývat rozsáhlejší problémy, je tedy nutné jednat s maximální obezřetností v souvislosti s šetřením okolností. Proto naše společnost automaticky provádí prověření bonity dlužníka.
Odpovědět