Re: Cíle IVP
"Někdy to tak vyjde. Já mám devítku v tomto směru naprosto bezproblémovou. V osmičce 3x IVP a několik adeptů na PLPP. Pracovní tempo nulové, bojuju o každou minutu, kdy jsou mi schopní věnovat pozornost.
Prosímtě, jak to máte s těminá pravami? To chodí ke školními spec.ped? Kolikrát týdně a v rámci které tvojí hodiny? Jsem ráda za každou informaci, protože tento systém u nás teprve rozjíždíme."
V 8.tride PLPP? No, pokud tam maji zaci specificke potize, meli byt davno vysetreni... Reedukace (napravy) probihaji na zaklade doporuceni z PPP nebo SPC, pokud to v papirech neni, nemusi byt. Jde o hodiny, ktere jsou nyni realizovany v ramci disponibilnich hodin CJ, coz na 2.stupni je pomerne velka komplikace vzhledem k tomu, ze na 1.stupni se hodina odehrava v ramci cteni, ale na 2.stupni uz je literatura, sloh a gramatika - o kterou hodinu maji deti prijit? I proto maji napravy "napravovat" hlavne na 1.stupni, ale nejen proto, je tam vice duvodu.
Napravy u nas ve skole uci ucitelky se specialni pedagogikou, ktere ale uci na 1.stupni i v jinych tridach bezne predmety, jsou tridni atd.
Na jinych skolach muze napravy vyucovat skolni specialni pedagog, ktery ale NENI zamestnancem skoly, napr. to je pracovnik z PPP apod. a do ZS dochazi jen na hodiny naprav a na zaklade dohody dela treba i depistaz v nizsich tridach, ma konzultacky pro rodice - jde o to, jak to ma skola nastavene.
Odpovědět