8.2.2017 16:47:30 Yuki 00,03,07
Re: Půl roku inkluze
Kaipo, snaha nebyla
tady na jiné škole problém není
můj syn není integrovaný, jenom je malinko divoký, ale nemá ani adhd, prostě je to kluk, který neposedí a potřebuje být vidět a slyšet, když chtěl v hodině mluvit (k věci, říct, co ví), byl to problém, vyrušoval, přece ho nebude pořád vyvolávat, přece nemůžou děcka pořád mluvit, tady dostávají děcka slovo kdykoliv mají co říct a dostávají pochvaly za aktivitu v hodinách - jak se dá ta stejná věc vyložit různě
obě školy jsou státní
umím si předtavit nesympatický dítě, který by fakt kolektiv nebral, , jenže kolektiv většinou nebere dítě, ktrý se odlišuje, čímkoliv, už jsme řešila i to, že kolektiv odmítal dítě nadaný, protože je jiný. Když jsme škole vnutila, že to řešit opravdu musí, problém je pryč, kolektiv ho přijal a teď má řekla bych až opačný postavení než v tom začátku
akorát teda musím říct, že to není tak úplně zásluha třídní, nebo valstně je, ale druhotná - kolektiv se spojil proti ní, vedení školy to ví, stížností bylo víc než dsot, a stejně to zůstává dál beze změny
tak co už můe rodič dělat, než si stěžovat, než se spojit s jinými rodiči, otravovat ředitele, ten uznává probléom, ale to je tak všechno...
Odpovědět