28.5.2019 15:20:26 Eudo
Re: Hodnocení žáků ve škole aneb já už nehraju
Znamkovni je vseobecne, pres "presne dne instrukce" ucitelum, velice "osobni".
Ucitel cte stejne instrukce s podrobnym vysvetlenim, presto chape instrukce k obrazu svemu. Krome vselijakeho ruzne pochopeneho textu v instrukcich ucitel uci "svym stylem", ktery zakovi bud vyhovuje, nebo vubec ne, a posleze se vysledek znamkuje. Roli hraje i vzjemna "chemie" vztahu ucitel/zak. Ucitel je schopen zakovi uplne znechutit predmet, ovsem posleze zmakuje vysledky.
A je toho plno. Idealne by ucitel mel ucit, aby zaka inspiroval a nadchnul. Coz je ovsem pouze idealni teoreticky sen. Nektery lidi se uciteli rodi, jini to delaji pro penize (=prevazna vetsina). A pak jsou jim rovnez ruzne hazeny klacky pod nohy.
Vysledek toho vseho je posleze zakum zajem znamky z predmetu.
Osobne jak jsem mohla, znamkovani jsme se vyhybala, coz je ovsem tezko mozny. Nakej papir s vysledky je dite nuceny dostt domu. Rodice to maji radi.
Odpovědět