Re: Násobení - jak se učí vaši druháci?
Dítě je na normální škole s klasickou výukou matematiky. Násobilku začínali taky obecným principem, postupným sčítáním. Šlo spíš o pochopení principu, takže postupně sčítali, řešili různě graficky, jak pochopili princip, tak rovnou najeli i na dělení. A teprve když uměli tohle, tak začali klasické násobkové řady. Paní učitelka měla vždy připravené pracovní listy k jednotlivým číslům, kde to bylo různou formou - postupné sčítání, vybarvování v síti, práce s věcma ve skupinkách, násobkové řady a nakonec to dělení. Vlastně si to ošahali z různých stran a úhlů. Ty řady jeli tuším 2, 5, 10, 3, 4 - to nacvičovali fakt dlouho a nejsem si jistá, jestli tohle stihli v té druhé třídě. Něco už možná tenhle rok. Každopádně na začátku roku se hodně opakovalo. A až letos fakt začalo ve větším to trénování klasických příkladů. 6,7,8,9 už vzali poměrně rychle a vlastně to dokončili poměrně nedávno, takže v půlce třetí.
Odpovědět