Loni jsem si tu vylívala srdce, jak syn nezvládá online školu a těšila jsem se, až zase začne ta klasika. No a ono je to ještě horší
Po tom téměř roce doma šly veškeré návyky do kytek, je naprosto nesoustředěný, zapomíná, nezapisuje si nic, nosí plno poznámek, na zítra mám schůzku asi s půlkou pedagogického sboru
Kluk má 10, má z PPP diagnostikovanou dyslexii, dysgrafii a dysortografii, lehkou hyperaktivitu, 1.stupeň opatření.
Teď je v páté třídě, na každý předmět jiný učitel, střídají učebny, on si zapomíná pomůcky i mezi těmi učebnami (když už si je vezme z domu), úkoly zapomíná- nezapíše si ve škole a pak shání po spolužácích, chybí mu zápisky ze školy, pomůcky do školy (třeba do VV, PČ- nezapíše si, doma si nevzpomene, nedonese= 5).
Teď mi psala jedna z učitelek, že mu neustále zabavuje nějaká malá autíčka, se kterými si jezdí po lavici. Že v hodinách nepracuje.
Když se mu pokouším doma domluvit, tak na mě kouká stylem - Já o ničem nevím, já jsem tam nebyl, já si to nepamatuju, to mi nikdo neřekl....naslibuje hory doly a druhý den opět poznámka, že chybí nějaký úkol
Už fakt nevím, jak na něj. Napadlo mě, že by pomohl nějaký ten asistent - který by