31.5.2024 17:23:12 77kraska
Vykazujete v práci odpracovaný čas?
tak mne v praci po letech donutili vyplnovat timesheety na odpracovany cas - leta jsem se tomu vyhybala, ale uz se dal vyhybat nemohu
navic pred lety se to vyplnovalo do papiru a pak to zpracovala asistentka, ted to kazdy musi vyplnovat sam na pocitaci, denne pred ukoncenim prace, navic se tam na zacatku musi vyplnit asi osm udaju, co to je za praci, aby se to spravne zaradilo, a pak napsat povidani, co se presne delalo
chci se zeptat tech, kteri neco takoveho musi taky vyplnovat, jestli maji prakticke tipy, jestli to delaji jaksi prubezne cely den nebo az na konci dne a jestli si treba pres den pisou poznamky na papir, co tam vecer vyplni
zkratka tipy, jak z te neprijemne povinnosti udelat snesitelnou denni rutinu
Odpovědět