| Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 | 39806 |
|
|
21.11.2025 22:08:05
Tak my v práci používali ICQ až dokud ho nezrušili
teď používáme teamsy a je to mnohem méně komfortní...Fungujeme i jako call centrum, zároveň někdy potřebujeme řešit společně, takže chat je ideální, ačkoliv sedíme z většiny v jedné kanceláři... Navíc je dobré, že se v tom společném chatu dá vyhledávat, je to tedy někdy takový CML (centrální mozek lidstva) ![]() Osobně za kolegy jdeme jen zcela výjimečně, voláme si vzájemně (do jiných kanceláří či budov) ještě méně... Napsat je mnohem jednodušší, bez rizika, že v tento okamžik se to tomu druhému nehodí... |
| Ropucha + 2 | 120300 |
|
|
21.11.2025 21:50:18
"nechtějí ani telefonovat ani mluvit o práci, radši si vyměňují maily."
Tohle asi záleží na konkrétní konstelaci. Psát si od stolu ke stolu nebo z kanceláře do kanceláře se může zdát legrační a zbytečné, na druhou stranu neustálé vytrhování ze soustředění může být nepříjemné. Písemný dotaz nevyruší dotazovaného ani jeho okolí. |
| Ropucha + 2 | 120300 |
|
|
21.11.2025 21:40:15
"nerada telefonují, ať jako ten, kdo volá, nebo ten, kdo je nucen zvednout telefon"
Huso, přesně tak. Mám pocit, že telefonát je vždycky rušivý. Nemám ráda, když je to jediná nabízená forma kontaktu. Mám-li někam zavolat, dlouho se odhodlávám a odkládám to, přemýšlím o vhodném okamžiku pro sebe i pro protistranu. Zatímco kdybych mohla napsat, vyřeším to kdykoliv odkudkoliv bez váhání a bez stresu. |
| 77kraska | 132593 |
|
21.11.2025 21:05:38
Huso, když má urad nebo firma pracovni dobu, tak tam telefonuji.
U soukromých osob napřed napisu sms, jestli mužů volat. U těch chatbotu se snazim co nejdříve dostat k živému člověku, což není lehké. Já pořad nechápu, ze se firmám nevyplatí mít par sikovnych lidi, kteří by brali telefony, než nastvavat klienty nebo zákazníky automaty. |
| Stará husa | 154854 |
|
21.11.2025 20:59:44
Sedmi, já nerada telefonují, ať jako ten, kdo volá, nebo ten, kdo je nucen zvednout telefon
Kdysi v práci jsem se trochu otřískala, ale i tak mi to vždy bylo nepříjemné. Já nerada volám i kamarádkám, nevím, jestli volám vhod, je mi to prostě nepříjemný. Takže když začaly maily, hodně se mi ulevilo. Ale zase radši někam zatelefonuju, když vím, že to zvedne živý člověk, kterému můžu svůj problém vysvětlit a nevadí, když koktám, pletu se nebo se na poprvé nepochopíme. Nejhorší jsou roboti, kteří melou furt to stejné nebo vůbec automaty, kde musíš mačkat tlačítka a když nevíš co a jak, tak máš prostě smůlu a nevyřídiš to. |
| 77kraska | 132593 |
|
21.11.2025 20:58:28
Inko, já měla kdysi takovou zmatenou partu klientů, z různých zemi, dělali jsme pro ne stovky nájemních smluv, vzdycky se přišli ptát na stav věci, ale nějak to nechapali, tak řekli, ať jim to nápisu mailem, zase nechapali, tak přišli, ať jim to vysvětlím osobně, nechapali, ať to radši nápisu mailem……a tak to šlo asi půl roku, než jsme to dodelali.
|
| Inka ..|-.|-.-|.- | 141843 |
|
|
21.11.2025 20:43:36
Někdy mi píše kolega z kanceláře zcela nesmyslně, mohl by to normálně říct. Někdy zase někdo volá zmateně, že nejde pochopit, co chce, tak řeknu ať to radši napíše.
|
| 77kraska | 132593 |
|
21.11.2025 20:42:55
Jednu dobu jsem pracovala na státním orgánu, kde měli všichni “mirandu”, něco jako kdysi “ICQ”.
To bylo zvlášť bizarni, když jsme o práci komunikovali na te mirandě. Takové mrnave políčko v rohu monitoru. Zamlada jsem si takhle psala s kamarády na ICQ a po letech jsme si na státním orgánu posílali právní názory přes tohle políčko. Přitom jsme si mohli poslat mail nebo to probrat osobně, všichni seděli na jednom patře. |
| 77kraska | 132593 |
|
21.11.2025 20:36:13
Huso, Já teda odjakživa radši volám, můj instinkt je zvednout telefon, dovolat se správnému člověku a rychle to vyřídit.
Ale někam se dovolat ani už nedá, ani nemají uvedené tel číslo na stránkách. Nebo někam volám pracovně, třeba na ministerstvo, někdy mi skvěle odpoví, ale jindy me požádají, abych jim poslala mail. V kanceláři si s kolegy píšu, když je třeba uchovat nějakou informaci, kde jsou konkrétní údaje, data, jména, spisove značky. Jinak přijdu a normálně jim to reknu. Ale oni nechtějí ani telefonovat ani mluvit o práci, radši si vyměňují maily. |
| 77kraska | 132593 |
|
21.11.2025 20:28:18
Zasjaj, nedávno jsem viděla video, jak se asi stavěly pyramidy, možná to byla AI, a už tam mi otroci pripadali jako stroje.
Ta přeměna lidi ve stroje nebyla snad jen v primitivních společnostech, v paleolitu nebo ještě u indiánů v severní Americe nebo i teď u kmenu v amazonii….jak se začne společnost více organizovat a je tam těch lidi moc, tak je asi i snaha “z nich udělat stroje”. |
Valašský mikulášský jarmekZlín
Radniční vánoční trhyČeské Budějovice
Adventní víkendČeský Krumlov
Valašská výstava betlémůZlín
Vánoční koncert Chorea BohemicaPraha 3 Další akce nalezte zde
Pedrocotta (smetanový dezert s želé Pedro)/Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.