Pawllo, já so to celkem dovedu představit, můj syn má nějakou tu sbírku různých dys........ a k tomu v té době LMD, projevující se hyperaktivitou a snaha nacpat ho tenkrát do speciální školy byla taky a to dokonce i přes to, že jsem v té době sama tehdy ještě studovala speciální pedagogiku a sama učila a ten tlak byl od přímých kolegyň. Jo, od "odborníků" je to na pár facek a komunikační servítky vůči nim jsem si opravdu nebrala, to přiznávám. Ač léta mimo tento obor, nedávno jsem se musela "vytasit s odborností a titulem", jednalo se o řešení šikany u nejmladšího syna. Problém je, že pedagogické fakulty se příliš úzce zaměřují na samotnou výuku a příprava na "to okolo", ať už je to znalost a schopnost vypořádávat se s různými poruchami učení a chování, komunikace s rodiči a žáky, notně pokulhává. Dobrý učitel to má v sobě, ti ostatní ten dar nemají a nikdo je to neučí. Problém je v tom, že ještě donedávna se tato problematika řešila prostou specializací školy, která ovšem byla na úkor kvality a rozsahu výuky, kdy žák byl do budoucího života navždy - dá se říct doživotně, handicapován. Další problém je, že ředietel školy mnohdy přistoupí na zdánlivě líbivou integraci, aniž by zvážil možnosti školy a především schopnosti pedagogů, které řídí. Sama jsem se za těch 8 let setkala s jedním, jediným, skutečně nezvladatelným žákem a u toho se později projevila psychiatrická choroba. Nezbývá, než tomu čelit a hledat školu reálně schopnou se s takovou problematikou vypořádat - skutečně, protože pouhá ochota nestačí.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.