26.5.2011 23:33:01 magdulka
Re: špatný kod banky při internetové platbě!
Ahoj, mně se tohle podařilo už několikrát a vždy ten účet (co jsem si spletla) fakt neexistoval, takže se mi peníze samy hned automaticky vrátily. Takže počkej až se budeš moct podívat do toho internetbankingu a snad to tam budeš mít. No a kdyby ne, můžeš přes svou banku podat "reklamaci" - vyplníš nějaký formulář žádosti o navrácení platby z toho a toho důvodu - banka to pošle do té banky, v níž je ten účet, na který jsi peníze omylem poslala, a ta to nějak pořeší s majitelem toho účtu (možná mu to i automaticky strhne?) a peníze se Ti vrátí.
Teda aspoň v ČSOB to u mě tak nedávno probíhalo, i když tam byla situace trošku jiná - protože jsem navrácení platby nepožadovala z důvodu, že bych spletla číslo účtu, ale protože jsem si rozmyslela dvě přihlášky na VŠ - zrušila jsem je, ale měla jsem je už zaplacené, tak jsem tímto reklamačním formulářem žádala o navrácení peněz. Lhůta byla dle ČSOB 3 týdny, a peníze se mi vrátily, asi po 14 dnech.
Akorát se srážkou 200Kč, za tu reklamaci.. Ale v jiných bankách to může být jinak..
Každopádně držím pěsti a fakt neboj, s největší pravděpodobností ten účet existovat nebude, tak se Ti peníze automaticky vrátí.
Odpovědět