Re: Vývojová dysfázie v první třídě
Mantak, jasně, zatím je to hlavně o tom, jak to chodí ve škole a vzájemném poznávání. Dětí je malinko, je to specka, takže prostor pro individuální práci tam nějaký je.
Nevím, jestli problém, třeba bude prcek později víc v pohodě, je to fakt teprve měsíc.
Ale už samozřejmě došlo třeba na rozkládání slov na slabiky, krátké - dlouhé, rozeznávání, jakou hlásku slyší na začátku slova, začali jsme M, a to se vůbec nechytá. Tak jsem chtěla vědět, jaké má kdo zkušenosti, jestli nezbude, než počkat, až dozraje, abychom ho právě zbytečně netrápili něčím, co prostě nezvládne, jak mu pomoct ...
Když není žádná spolupráce s rodiči, tak se musíme spoléhat jen na vlastní úsudek, doporučení z PPP je celkem na nic, jsou tam jen obecné věci.
Intelektově je asi pod průměrem, ale třeba je to nepodnětným prostředím, těžko teď říct.
Odpovědět