1.12.2016 13:39:31 Azia a 3 ryzova zrna
Re: Komunikace učitel-asistent-rodiče
Rišulko,
za nás:
Syn ADHD 3.tř., pravděpodobně dys.
- asistentka je ve třídě, ale je tam více jiných dětí s ADHD a jeden autista a mají třídní učitelku na všechny předměty, takže komunikuji s učitelkou. Domácí úkoly mají jen zřídka, takže sleduji týdenní plán a já s ním 5x týdně čtu a procvičuju gramatiku, občas pokud stíháme násobilku a ang. slovíčka. Tak 2x - 3x týdně poslouchá CD s pohádkou a vypisuje 8 slov, co ho zaujmou. Občas dáme klasický diktát.
Syn ADHD 5.tř., multi dys.
- Mají už více učitelů, asistentka je s ním ve všech předmětech, takže pokud je něco třeba, komunikuji spíše s asistentkou a dle potřeby s učitelem onoho předmětu přímo nebo přes třídní.
Úkoly, známky atd. mají zadané v internetové žákovské, je tam úplně vše, někdy si to zapíše i do úkolníčku. Taky sleduji týdenní plán. Taky s ním 5x týdně čtu a procvičuju gramatiku, občas pokud stíháme násobilku a ang. slovíčka, ale má toho dost, jelikož dohání češtinu z předešlých ročníků (jsme tu noví), takže toto máme na poslední pozici. Občas dáme klasický diktát.
Vyjmenovaná slova se naučil odříkat za půl roku, každý den musel odříkat všechny, co zná. Pokud procvičujeme podle skupin (po B, nebo po l atd.) jakžtakž to jde, jak je to dohromady, je to horší. Každopádně pravidelně procvičujeme.
Mají u Vás týdenní plány? Pokud ne, můžeš říct i učitelce, aby ti dala roční plán výuky jeho ročník, nebo napsala jednou týdně/měsíčně, co budou brát.
Odpovědět