Re: Komunikace učitel-asistent-rodiče
Yuki, jo, je na normální škole a o indiv. jsem si to myslela taky. Ano, má asistentku, hrozně hodnou, má pomůcky, kartičky a tabulky a tak. Ale učitelka v pondělí otevře knihu na straně 32 a jedem, v úterý str. 33, v st 34 atd... V čj mají sedm sešitů, nikdy nevím, co kde je.. Má umět slovní druhy a já jsem nepochytila, kdy se je učili.. (2.tř.) Nechápe, že předložky se píšou odděleně, panebože kdy to brali - taky 2.tř.? Není to úplně podle knihy, to jsem jako zjednodušila, učí se dva dny vyjm. slova a třetí den ty předložky, pak zas vyjm. slova a pak už nevím. Nechápu, proč má psát za úkol písanku.. A hlavně ta komunikace, nevím, jak mám s nima mluvit - připadám si před nimi, před učitelkou, s asist. se celkem dá, jako z jiné planety - přece jí nemůžu říct, dělejte to tak a tak, protože.. co? ptž. on to potřebuje/ptž. SPC řeklo/ptž se to má-musí? Ona je taky hodná, ale o něm si myslí, že je snad zakletý princ, že jednou procitne - a že prostě nejsou všichni jedničkáři - a že nemůže mít jedničky stejně jako tenaten. (o jedničky nejde, o to srovnávání). Volala jsem na SPC, prý mám být za otravu, prudící matku - nikdo jiný to neudělá. To ne, ale zatím to berou jako práci a nechci, aby se to přeměnilo na otravu pro ně. Oni ho nechávají každou matiku psát do tabulky 1-10 násobky, např. (3x5)+23=15+23=38, tak si musí vypsat tu pětku a dojít k výsledku závorky, takhle zvládne tak 2-3 příklady, s pomocí asistentky, ostatní udělají deset, tabulku nemůže používat, prtože přece se tak nic nenaučí.
Ano, zlepšilo seto, mají pomůcky - ale nezměnilo se nic, tempo a obsah zůstal, stejně jako přetížení a nezájem.
Nový IVP co měl být od prosince, prý bude od ledna - pak mi řeknou, že od dalšího pololetí nebo co já vím.
Odpovědět