7.4.2025 17:30:10 Lei
Re: Osmileté gymnázium, zhoršený prospěch a přestup zpět na ZŠ
Lído, ano, proto právě píšu, že zakladatelka může celkový prospěch třídy zkonzultovat na schůzkách nebo konzultacích. Já třeba vím, kteří jedničkáři přešli s dcerou na 8g a opravdu jsou to děti, které si ty jedničky drží dál - a ovlivňují průměr známek ve třídě. To je ale jiná liga a nebudu s nimi dceru poměřovat.
Děti brzy přijdou na to, zda se učí tak, aby byly se svým výsledkem spokojené, poznají své možnosti. V některém předmětu to třeba líp nepůjde. Buď nastavením laťky ze strany vyučujícího nebo limitem dítěte. Tam to pak nemá cenu hrotit.
Já netrvám na jedničkách, jen nemám ráda flinkání ve smyslu neučila jsem se, protože nemám zápisky, dostala jsem pětku, protože jsem nevěděla, že se bude psát, protože jsem to nepochopila (ale nezeptá se ani spolužáků, ani doma) atd. Výpadky jsou. Ale v šesté třídě je podle mne dítě ještě malé na to, aby zaujalo postoj bohéma "hlavně, že prolezu, neudělám navíc ani ťuk, jsem nad věcí". Teda myslím si. Kdyžtak mě opravte

.
A jak tu někdo psal, i kdyby dítě bylo prospěchově v předmětu poslední ze třídy - někdo poslední být prostě musí.
Odpovědět