7.4.2025 7:47:27 Lída+2
Re: Osmileté gymnázium, zhoršený prospěch a přestup zpět na ZŠ
Hana Chovancová , dala bych tomu čas. Zhoršení se očekává. Musí si najít systém sama. Můžeš pomoci ,ale zase bych ji nechala ji to najít sama. Ty za ní do školy nechodíš.
Třeba už naše základka razila heslo, že úkoly jsou dětí. My to máme jen podepsat.
Známky přestala řešit v tuhle chvíli je na nic nepotřebuje, může mít 4 od vrchu dolů a začne se zlepšovat až najde systém.
A řekla, že mi stačí, když z ničeho nepropadne. To dost pomůže. Přestane se stresovat.
Nech to na ní.
Třeba mě syn propadal z psaní všema deseti co měli v sekundě. Známkoval to počítač, takže první pololetí to měl co vytáhnout na 4. Tak jsme program sehnali domů a najednou měl za 2, druhé pololetí. Další rok byla počítačová grafika a to jim šlo oběma dobře.
tak na tu matiku sežeň doučování. Protože třeba potřebuje něco jinak vysvětlit, než ve škole.
Pokud píšou testy 2x týdně to jde.
Měla jsem pocit, že když tam kdysi chodili kluci, tak se psali 2-3denně. Protože se nevím proč začalo zkoušet písemně, místo ústně. To tak jednou za pololetí.
Třeba za těch 8let, moji kluci fakt nesnášeli němčinu. Tak holt z ní měli 4 , nebo 3. Jak se zadařilo. S manželem jsme to neřešili. Pravda je, že rok měli doučování a to jim stačilo, že do toho nějak pronikli.
Jinak teda nemohu říci, že by na té škole neměli čas na koníčky. Oba u toho díky odpadlým hodinám (což na Zš prostě není) měli víc volna po odpolednách. A syn mohl lítat celé odpoledne na kole.
Já měla obě děti zaměřené na matiku a fyziku. Takže tyhle předměty se nikdy neučili, šli jim třeba hodně sami.
Ale zase jim nešli ty jazyky, což se zlepšilo právě na tom gymplu.
Odpovědět