26.9.2025 10:57:04 babi_
Re: Máte rádi novinky nebo jste old school?
Jistě je často živý člověk na domluvu praktičtější, ale zrovna u objednávky jídla a pití mi to tak nepřijde. Pokud se nepotřebuji zeptat, co v jídle je (a i to obvykle je vypsáno pod názvem).
Třeba si u živého číšníka objednám neperlivou vodu, donese jemně perlivou. Mohu samozřejmě požádat o donesení správné vody, ale zůstane pachuť toho, zda jsem to řekla já blbě, nebo on se přeslechl nebo donesl omylem něco jiného. Když to mám v mobilu na objednávce, není o čem. Ukážu, řeknu promiňte, má to být neperlivá, a je to. Často se obsluha při reklamaci doneseného tváří, že za to může zákazník, ale teda jo, my to laskavě napravíme… to nemám zapotřebí. Kolikrát kvůli nechuti vidět to lehce zdvižené obočí ani nereklamuji, protože holt nemám oporu v té jistotě, co jsme vlastně chtěli.
Odpovědět