Re: Plán pedagogické podpory
Myslím, že to je právě jen tvůj pocit.
Můj pocit je, že když je vše v pohodě, je to zásluha všech zúčastněných. Když něco neklape, je úplně jedno, kdo za to může, a jde jen o to, jak to napravit, a pokud někdo k nápravě přispět může a má, a nedělá to, teprve potom je to špatné. A to může být jak např. konzervativní učitelka tak např. laxní rodiče (v drbárně pro učitelky bys takové případy určitě našla
)
Dejme tomu, že se snaží obě strany, ale obě strany mají zároveň dojem, že ta druhá strana se nesnaží dost nebo nevynakládá ten správný druh snahy. To může být tento případ, a od toho právě jsou plány pedagogické podpory, výchovní poradci, speciální pedagogové a pedagogicko-psychologické poradny, aby tomu pomohly. Pollyenka se přišla poradit, jak postupovat, ne primárně očerňovat učitelku, to už byla interpretace těch, co (když zase já použiju svoji interpretaci) nevěří na "poruchy".
Odpovědět