Delete,
já nechci od tebe do nosu
Já jsem nad tím přemejšlela, co přesně je ta frontální výuka a dneska jsem slyšela celou jednu vyučovací hodinu syna. Oni něco probírají, něco,si mají předem nastudovat , na co dostanou odkazy. a pak prakticky celou hodinu diskutujou a fakt diskutujou hodně živě, všichni. Ale je to kvinta a ten způsob výuky je tam obecně jinej.
A dcera má téma, ty děti tam rozhodně diskutujou míň, jsou mladší a tolik se nezapojujou jako ti z kvinty, ale mají tu hodinu hodně roztříštěnou, třeba ji online přeruší,aby si sami něco vytvořili, n něco se podívali, něco napsali a za půl hodiny se zase "sejdou" a diskutujou nad výsledkama, odprezentujou si vlastní práci atak.Takže čistě online celej den taky vlastně není.
Výhodu vidím v tom ( a pokud vím, hodně rodičů si i na tohle stěžovalo), že prostě ty děti se na to nemůžou vykašlat, nemůžou se flákat, nemůžou něco neudělat, nemůžou se nepřipojit a pak nevědět, co a jak mají dělat, mají okamžitou zpětnou vazbu, rodiče (téměř) nemusí dohlížet a sledovat, jestli to dítě vůbec něco do školy dělá, jestli nespí do 12 a na většinu věcí se nevykašle, jestli se s tou výukou někam posouvá...
Z mého pohledu není distanční výuka ideální, ale co nadělám. A že tahle doba klade vyšší nároky-hmm, to si klade, ale na všechny a co se školy týče, tak teda i na děti, rodiče, nejen na učitele.
Těším se, až zase poběží běžná škola.