terapeutka |
|
(17.3.2021 9:07:44) Syn má diagnostikovanou dyslexii, dysgrafii, dysortografii a lehkou hyperaktivitu. Měl by mít 1.stupeň podpůrných opatření. Samozřejmě s distanční výukou šlo vše do háje a "musí" se učit stejně jako zbytek třídy, žádné úlevy nepozoruji. Navíc je doma sám (4.třída), takže ani moc nevím, jak moc dává/nedává pozor. On tvrdí, že se snaží, že dává pozor, že se hlásí, ale paní učitelka ho nevyvolává nebo ho vyvolá jen když neví...A paní učitelka mi v pravidelných intervalech vypisuje maily, jak syn nespolupracuje, nereaguje, nedává pozor Nevím, kde je pravda. Byla jsem svědkem asi 3 online hodin, všechy stály za starou bačkoru. V hodině ČJ se učitelka postupně každého dítěte ptala, co dělalo o víkendu (17 dětí), takže uběhlo asi 25minut, pak asi 10 minut opakování (ve stylu: "Aničko, co jsou to podstatná jména?" "Marie, řekni vyjmenovaná slova po B"...). V AJ se pět každého zeptá "How are you" a pak jim pustí písničku. Každý den 4-6 domácích úkolů, se kterými syn čeká na odpoledne, protože sám to prostě nezvládá(hlavně ČJ a AJ.
I přes papír z PPP mu učitelka vytrvale opravuje a známkuje kostrbatá písmena, chybějící tečky nad "J" a podobné chybky. A hlavně mi pořád vypisuje, ať mu domluvím, ať se více snaží, ať dává pozor a podobně Já už nevím, co jí pořád dokola odepisovat, je to furt dokola- vysvětlím, že je na to sám, že je trochu zvláštní a měl by mít jiný styl výuky, že mu prostě nemůžu sedět za zády a že on se opravdu snaží v rámci svých možností. A za 14 dní mám další mail, že mu hrozí zhoršené známky, protože se nesnaží a nereaguje.
Jak tohle zvládají vaše trochu "jiné" děti? To jste s nimi opravdu všichni doma?
|
magrata1 |
|
(17.3.2021 9:20:39) Dcera má poruchu pozornosti, 2. st. podpůrných opatření. Nikoho to nezajímá. Když přehlédla testy z dějepisu (učitel zadává několika způsoby a dost zmateně), psala mu prosbu, jestli by jí je dodatečně neotevřel. Prý ne, bylo by to nespravedlivé vůči ostatním. Zarazilo mě především to, že ignoroval, že ve škole měla jen jedničky a v distančce jen pětky. Já doučuji kluka s poruchou pozornosti. Je hodně chytrý, ale je to fakt hrůza udržet jeho pozornost. V normální výuce toho asi moc nepobere.
|
neznámá |
|
(17.3.2021 9:39:26) Nám se teď stalo, že hodina odpadla, učitelka omarodila a ohlásila, že hodina není, kluk sebral psa a šel se projít. ALe učitelka si to rozmyslela a na poslední chvíli jim poslala test, že si ho místo hodiny vypracují. Dítě to samozřejmě zjistilo až po procházce a dostalo za 5, protože neodevzdalo. Už to ani neřeším.
|
neznámá |
|
(17.3.2021 9:59:19) Já bych to taky uplně neřešila, ale něco naučit se musí, hlavně prvňák. A osmák si pokazil průměr. Z celkem normálního průměru teď propadal i z občanky, takže asi sbohem střední školo, to mě fakt dost štve.
|
|
kachna_ |
|
(17.3.2021 12:48:43) Neznámá, už za mě hodně dětí přecházelo z učňáku na maturitní obory. Byli to šikovní kluci a dokonce myslím, že jedni z mála zůstali v oboru. Ze základky mám spolužáky, vlastně hned dva, co začali učňákem (jeden dokonce učňák měnil), pokračovali maturitním oborem a skončili bakalářem, hlavní je ho nezradit v touze.
|
neznámá |
|
(17.3.2021 13:04:28) Myslím, že žádnou touhu po vzdělání nepociťuje, během roku distanční výuky ztratil veškerou motivaci a režim, chce se pouze flákat. Nevím, co s tím. Psycholožka samozřejmě nefunguje.
Tady nefungují ani logopedky. Během loňského roku proběhla logopedie třikrát, v lednu, v květnu a září. Letos ještě logopedie nebyla.
Volala jsem do PPP, potřebujeme na letošek IVP pro osmáka, taktéž ho nechtěli vidět, jen zkopírovali loňskou, vlastně předloňskou verzi - měl to na dva roky.
|
|
|
|
Fern |
|
(17.3.2021 11:05:35) Chtela si urcite rict : tezko na cvicisti,lehko na bojisti
|
|
|
|