3.1.2019 21:28:40 Majákova
Re: Nezájem
Také to znám. Přibývá dětí (ale všechny samozřejmě ne), které se nechtějí zapojit do ničeho, odmítají pracovat v hodinách, o nějaké domácí přípravě ani nemluvím. Někdy je pro mě nadlidský výkon, abych je přiměla ten jejich prázdný papír s písemkou vůbec podepsat. Nejtěžší jsou pro mě hodiny, kdy chci po dětech, aby myslely a snažily se svou myšlenku nějak zformulovat písemně, nebo ústně. Myšlení bolí. V čj jsou pro mnohé nejnáročnější slohovky, kde mají něco vymyslet. I práce s textem je pro ně nadlidský výkon, protože ty texty nechtějí vůbec přečíst. Dějepis a kritické myšlení a nějaké vyvozování, práce s materiály, to je také havárie...to se raději tupě naučí nějakou faktografii nazpaměť bez přemýšlení.
Odpovědět