6.1.2019 20:18:37 sally
Re: Nezájem
Yuki,
bohužel, i když budeš po uších skákat, tak si myslím, že ten pocit prudy je celkově z toho "systému" - spousta předmětů, které jsou fakt na ho***, ale musí se provozovat... nebo roztříštěná výuka - kdy se třeba v matematice učí něco, co bude pak potřeba do výpočtů ve fyzice - ale až za dva roky, takže je to pro ty děti úplně mimo - navíc k čemu potřebuje kadeřnice umět počítat s iracionálním číslem?
Mě přijde, že na jednu stranu dnešní děti nic neumí a neznají (pže žijí v představě, že "si to vygůglí"), na druhou stranu jsou hrozně přetížené všeobecnostmi, a nezbývá jim čas a prostor na rozvíjení toho, co by je třeba zajímalo. Takže se to všechno spláchne se "školní prudou" a je to.
Takže nevím - asi osekat část předmětů, nebo dát nějaké povinně volitelné (aby se kadeřnice nemusela učit iracionální číslo a budoucí architekt nemusel pitvat kravské oko) a už trochu mířit nějakým směrem - nejsme v renesanci a jeden člověk nemůže obsáhnout všechno vědění lidstva, a bylo by dobré se tedy nějak specializovat - a nezahlcovat se vším a ničím pořádně...
Odpovědět