Re: Nezájem žáků o učivo
Rose,
samozřejmě že je motivací, protože mi ukaž učitele, kterej by čtyřku žáka bral jako SVOJE selhání, nikoli selhání toho žáka (a je otázka, jestli by to bylo správně).
Mně na jednu stranu přijde blbý vůbec něco takovýho brát jako "selhání", ale na druhou stranu, když naše děti z něčeho přinesou kouli nebo čtverec, tak apelujeme NA NĚ, aby se učili, případně prskáme, že se na to vykašlali. Ani by mě nenapadlo nastoupit na učitele, že to tedy dostatečně nevyložil, ale zase na druhou stranu by se mi líbilo, kdyby to ten učitel trošičku (ne absolutně) zohledňoval tak, jak říkáš - tj. Vopička dostal pětku, tak ne "Vopička je lajdák a nazdar", ale "Vopička je sice lajdák, ale je chytrej, a tu čtyřku neměl jen on, ale i čtyři další, kteří normálně docela chápou, nemoh jsem něco udělat blbě i já, že to nepochopili?"
Odpovědět