4.1.2019 16:54:46 Rozállie
Re: Nezájem žáků o učivo
"způsob výuky souvisí s náročnosti přijímaček, proč mají probírat alergický výrazy, goniometrii a soustavy rovnic, když nic z toho není v přijímačkách, zato je v nich obyčejná logika, na kterou není v hodinách čas"
Yuki, ale ty jako učitel do velké míry rozhoduješ o tom, CO se budou učit a hlavně JAK. Jak není čas na logiku?! Na tu musí být čas vždycky, naopak není čas na přiblblé počítání sloupečků ... Jeden příklad za hodinu, na který přijdou děcka SAMI, má tisíckrát větší hodnotu, než tři strany variant příkladu opsaného z tabule.
Hele i ten váš Egypt. Vždyť jste se to doma učili vyloženě jen kvůli známce, nevadí ti to? Máš pocit, že se to kluk učil zbytečně - protože z toho nepsal písemku?!
Jestli je známka tou nejvyšší a jedinou motivací, tak se nemůžeme divit, že děti, které na jedničky kašlou, jsou nemotivovatelné.
Odpovědět