Re: Zvládání konfliktních situací bez emocí a profesionálně
Tohle je fakt těžký... považuju se za poměrně klidného člověka, co umí reagovat opravdu rychle, obvykle vypálím odpověď pohotově, ale i tak se mi stalo několikrát, že jsem zůstala tumpachová, roztřásl se mi hlas, cítila jsem slzy, jak se derou do očí... bývá to hlavně když jde o nespravedlivou situaci, kdy vím, že jsem v právu a přesto to nijak nemohu ovlivnit... že cokoliv bych řekla, bude zbytečné...
No a se zákazníky mi nejlépe pomáhá uvědomit si, že nejsem osobně zodpovědná ani firmu ani za služby nabízené, že i když jsem zástupcem společnosti, jsem jen zaměstnanec bez pravomocí... můžu pomoci radou, návrhem řešení, ale jestli se někdo chce jen vyřvat, nemá to se mnou nic společného... nasadím ultra studený plechový hlas bez emocí a opakuju klidně dokola svůj postoj/řešení... v současné práci mám tedy velkou výhodu v tom, že zákazníky máme jen na telefonu, což je mnohem snazší...
Odpovědět